Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهبازی  در مراسم رونمایی و بهره برداری از  یک شرکت خصوصی در استان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با قدردانی از حضور نمکی در استان به تشریح شرایط و موقعیت البرز پرداخت و افزود: دکتر نمکی در پست های مختلف سیاسی، اقتصادی و... کشور مسئولیت داشته و در برهه ای نیز با نقش آفرینی در حوزه بودجه ریزی کشور ریل گذاری صحیحی انجام داده است و اکنون نیز در عرصه مهم و تاثیرگذار بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صاحب نظر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز امیدواری از حضور موثر وزیر بهداشت در البرز، ادامه داد: البرز علی رغم مساحت کم که پس از تهران متراکم ترین استان کشور است، اقوام مختلفی را در دل خود جای داده که در نهایت صلح، مودت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

شهبازی با اشاره به اینکه حدود ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در البرز مستقر است، گفت: از این تعداد حدود ۱۵۰ واحد، برند ملی، منطقه ای و بین المللی محسوب می شوند.

وی به فعالیت البرز در حوزه دارویی اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۲۰۲ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در البرز صورت گرفت که عموما نیز از کشورهای اروپایی بودند، که بیش از ۷۰ میلیون دلار آن در حوزه دارویی بود.

استاندار البرز اضافه کرد: با توجه به توانمندی‌های استان انتظار می رود البرز بعنوان هاب دارویی کشور شناخته شود .

وی با اشاره به دیدار روز گذشته با وزیر امور خارجه، گفت: یکی از شرکت هایی که در حوزه خاص تجهیزات پزشکی در حال فعالیت است، با توجه به مسائلی که در حوزه خارجی پیش آمده این شرکت با ۹۰ درصد پیشرفت کار با مشکلاتی مواجه است که طی دیدار با دکتر ظریف موانع کار مطرح شد.

شهبازی افزود: این شرکت در سال ۹۹ پیش بینی شده ۶ میلیارد تولید دارو خواهد داشت که این امر با توجه به راهبرد سال ۹۸ و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، ایجاد اشتغال در کشور دارد.

وی با بیان اینکه البرز در بخش های مختلف تولید، حرف های بسیاری برای گفتن دارد، عنوان کرد: البرز یکی از استان های مولد کشور محسوب می شود و بجهت پویایی و رونق تولید، افراد بسیاری را برای اشتغال از سراسر کشور به این سو جذب کرده است. 

استاندار البرز با اشاره به اینکه لینک ارتباط مستقیم سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در پورتال استانداری ایجاد شده، گفت: در جلسات مختلفی که در حوزه اقتصادی استان برگزار می شود، سال گذشته البرز مقام اول جذب تسهیلات رونق تولید را در کشور از آن خود کرد.

وی افزود: در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی البرز نیز برنامه جامعی در دستور کار است که در این راستا نیز شاهد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی دارو دلار سرمایه گذاری وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه تصاویر زیر را مشاهده نمائید.

دیگر خبرها

  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • تصاویر| دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • موانع سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان باید حذف شود
  • خاندوزی: رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال گذشته شکسته شد