Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از تخصیص یک روز از حقوق کارکنان این نهاد به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ستاد اقامه نماز کشور محمود مظفر- قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده، گفت: ستاد اقامه نماز از همان ابتدا، با تاکید و هدایت حجت الاسلام قرائتی، همت به ارسال امکانات امدادی از جمله بیل و چکمه و اعزام نیروی‌های جهادی، متشکل از کارکنان و طلاب مرکز تخصصی نماز، به استان‌های حادثه دیده داشته؛ که با این نیت به کمک حادثه دیدگان شتافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نهاد نیز با ارسال مواد غذایی و کمک‌های نقدی در این امر خیر مشارکت کرده و امروز هم با اختصاص یک روز از حقوق کارکنان، سعی در کاهش درد و آلام مردم سیل زده دارد.

در پایان قائم مقام ستاد اقامه نماز به بیان اهمیت کمک به محرومان در کنار اقامه نماز پرداخته و تصریح کرد: انشاالله همه نمازگزاران با تأسی به آیات قرآن کریم، که در اکثر موارد اقامه نماز را در کنار کمک به محرومان و نیازمندان بیان می‌کند، به کمک هموطنان آسیب دیده بشتابند و در این امر خیر از یکدیگر سبقت بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز مناطق سیل زده و آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش ۳۵ درصدی که در حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ صورت گرفت، در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است.

محمدرضا چکشیان در حاشیه نشست تبیین برنامه‌های هفته کارگر درباره افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران گفت:«افزایش حقوق دستمزد در شرایط تورمی ممکن است مطلوب جامعه کارگری نباشد، ولی باید دقت داشته باشیم که افزایشی که در حوزه دستمزد کارگری در سه سال دولت سیزدهم صورت گرفته بسیار بیشتر از افزایشی بوده که در حوزه کارمندی صورت گرفته است.»

براساس گزارش ایسنا، چشیان در ادامه افزود:«دولت و وزارت کار قطعا با این دغدغه وارد شده‌اند که بهبود وضع معیشت کارگران صورت گیرد، ولی موانع و محدودیت‌هایی وجود دارد و برخی سیاست‌های کلان اقتصادی باعث می‌شود آنطور که اعضای شورای عالی کار می‌خواهند اتفاق نیفتد.»

چکشیان خاطرنشان کرد:« مقایسه میانگین افزایش حقوق در این سه سال نسبت به باقی دوره‌ها و خیلی از سال‌ها و بقیه گروه‌ها مثل کارمندی حتما بیشتر بوده است با این حال دستمزد کارگران نیاز به بهتر شدن دارد و در شورای عالی کار این دغدغه را دارند که چه خدماتی را پیگیری کنند که بخشی از این کمبود را جبران کنند.»

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست
  • اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است