Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@08:13:03 GMT

ماتیچ: منچستریونایتد رهبر نداشت، من مقصرم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۴۳۵

ماتیچ: منچستریونایتد رهبر نداشت، من مقصرم

نمانیا ماتیچ، ستاره منچستریونایتد تیمش را به خاطر شکست سنگین مقابل اورتون شایسته سرزنش دانسته و می‌گوید علت این شکست تلخ این بوده که یونایتد در زمین رهبر نداشته.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین منچستریونایتد در بازی دیروز این تیم مقابل اورتون که با نتیجه 4-0 در گودیسون پارک، خانه اورتون، اتفاق افتاد، نمانیا ماتیچ، ستاره منچستریونایتد تیمش را به خاطر این شکست تلخ شایسته سرزنش دانسته و می‌گوید علت اصلی شکست بزرگ یونایتد این بوده که تیم در زمین رهبر نداشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منچستریونایتد از هشت بازی اخیر خود در شش مسابقه بازنده از زمین بیرون رفته و به همین علت با انتقادهای شدیدی مواجه شده است. نمانیا ماتیچ بعد از شکست 4-0 دیروز تیمش مقابل اورتون، مسئولیت این شکست را متوجه خودش و سایر بازیکنان یونایتد دانسته و گفت:" بزرگترین مشکل ما امروز این بود که در زمین رهبر نداشتیم".

 

ستاره 30ساله صرب منچستریونایتد در ادامه گفت:" من خودم را مسئول و شایسته سرزنش می‌دانم چون من یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان تیم هستم. ما طوری بازی می‌کنیم که اگر نتوانیم در نبرد میانه میدان برنده بشویم کار برای کل تیم سخت می‌شود".

 

ماتیچ در ادامه گفت:" اگر به خاطر این بازی کسی باید سرزنش بشود آن شخص من هستم. این را جدی می‌گویم که مسئولیت اصلی به عهده من است چون من در رختکن یکی از باتجربه‌ترین‌ها هستم و از من انتظار می‌رود در زمین رهبری کنم".

 

نمانیا ماتیچ منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نمانیا ماتیچ منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، نتیجه نگرفتن این تیم تا پیش از رویارویی با تراکتور دلیل خاصی نداشته است. - اخبار ورزشی -

محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط ذوب‌آهن بعد از پیروزی برابر تراکتور اظهار داشت: ما شش هفته نتیجه لازم را نگرفتیم و در مجموعه ذوب‌آهن بیشتر از همه محمد ربیعی تحت فشار بود، چون سرمربی تیم پاسخگوی نتایج است. ایشان قبل از بازی با تراکتور انرژی مثبتی به ما داد و به خوبی تیم حریف را آنالیز کردند و باید این برد را به ربیعی و دیگر مربیان تیم تقدیم کنیم.

کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم

 

وی در مورد اینکه چرا آنها چند هفته نتیجه نگرفتند، خاطر نشان کرد: ما در بازی‌هایی که مساوی کردیم یا باختیم از لحاظ موقعیت گل عملکردی موفق داشتیم، ولی متأسفانه گل‌های بدی خوردیم و شاید به دلیل بی‌تجربگی و عدم تمرکز نتیجه را از دست دادیم. نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت، به هر حال ممکن است هر تیمی در مقطعی از فصل نتیجه نگیرد، ولی ذوب‌آهن فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و امیدواریم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم و رتبه قابل قبولی در جدول کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به دیدار روز چهارشنبه این تیم برابر سپاهان هم به تسنیم گفت: این درست است که سپاهان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته است، اما اگر تصور کنیم بازی آسانی با آنها داریم بسیار ساده‌لوحانه است. سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد و بازی در ورزشگاه نقش جهان برای هر تیمی سخت است. با این حال ما هم انگیزه‌های خودمان داریم و حتی در ورزشگاه نقش جهان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • یک لحظه هم از آمدن به یونایتد پشیمان نیستم