Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@05:08:09 GMT

پیش فروش پژو 405 امروز 2 اردیبهشت 98+جزئیات

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۴۶۹

پیش فروش پژو 405 امروز 2 اردیبهشت 98+جزئیات

ایران خودرو درپی فروش فوری خودروهای خود در سال 98، خودرو پژو 405 را با قیمت حاشیه بازار عرضه کرد.
به گزارش صدای ایران فروش امروز ایران خودرو شرایط فروش فوری دو محصول خود را برای تنظیم بازار اعلام کرد این طرح فروش که از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه 98 آغاز شده است پژو 405 با قیمت 63 میلیون و 158 هزار و 400 هزار تومان، پژو 405 دوگانه سوز با قیمت 65 میلیون و 578 هزار و 400 تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درضوابط فروش این طرح ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی از کل بخشنامه یک عدد خودرو است و اگر ثبت نام از سوی مشتریان مغایر با این بند قرارداد باشد به صورت یکطرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد. همچنین کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده اند قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. البته هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه از سوی شکل یک طرف ابطال خواهد شد در این بخشنامه امکان ثبت نام برای افراد بالای 18 سال امکانپذیر است.

جزئیات این بخشنامه به شرح زیر است:

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیش فروش ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)

طبق رسم نانوشته، هر سال با ورود به سال جدید شاهد افزایش قیمت‌ها در حوزه‌های مختلف بوده‌ایم. اما انگار این تورم بیش از همه روی ماشین های قدیمی تاثیر گذاشته و طبق آخرین اخبار خودرو شاهد قیمت‌گذاری عجیب و غریب این دسته از خودروها هستیم.

قیمت گذاری عجیب مالکان ماشین های قدیمی

به گزارش گجت نیوز، طبق آگهی‌های منتشر شده در سایت دیوار و سایر پلتفرم‌ها، دو خودرو قدیمی جمع و جور و پرطرفدار کلاسیک یعنی ژیان و فولکس واگن قورباغه ای با رشد قیمت زیادی همراه بوده‌اند و برخی مالکان برای فروش آنها بهای یکسان با یک خودرو صفرکیلومتر ایرانی مانند ساینا، کوییک و حتی پژو ۲۰۶ را طلب کرده‌اند.

به‌عنوان مثال در یک آگهی، فروشنده برای خودرو ژیان مدل ۱۳۵۹، قیمت ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته است. در آگهی دیگری شاهد قیمت‌گذاری ژیان با همین مدل، اما با قیمت ۳۷۰ میلیون تومانی هستیم.

در سوی دیگر مالکان فولکس واگن قورباغه ای یا همان بیتل کلاسیک نیز برای مدل ۱۹۷۳ این خودرو بسته به تمیزی یا کارکرد، قیمت نجومی ۶۱۰ الی ۶۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌اند که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود.

البته این نکته را نیز یادآور می‌شویم که ماشین های قدیمی و کلاسیک بیشتر جنبه کلکسیونی یا نمایشگاهی دارند و حتی اگر از نظر فنی سالم باشند توانایی‌های یک خودرو هم قیمت یا صفر کیلومتر ایرانی را نیز ندارند؛ اما شاید روزی نیاز به استفاده از آنها توسط مالکان باشد. پس باز هم دلیل قانع‌کننده‌ای برای این نوع قیمت‌گذاری وجود ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پشت فرمان بنز یک میلیون دلاری در ایران
  • قیمت خودرو امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)