Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@13:09:59 GMT

قاتلان ناشناس مردی را در خیابان به رگبار بستند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۵۵۷

کارآگاهان جنایی در تلاش هستند قاتلان مردی را که با شلیک گلوله به قتل رسیده است، شناسایی و دستگیر کنند.

 ساعت 23:30 شامگاه چهارشنبه هفته گذشته وقوع قتلی در خیابانی در منطقه جوادیه تهرانپارس به کلانتری اعلام شد و وقتی مأموران به محل رفتند، جنازه غرق در خون جوانی را دیدند که هدف گلوله قرار گرفته بود. به همین دلیل موضوع را به بازپرس جنایی اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد کارآگاهان ویژه مبارزه با قتل با اطلاع از وقوع این جنایت در محل حاضر شدند و بررسی‌های خود را آغاز کردند. آنها فهمیدند مقتول هاشم نام دارد و هدف جنایتی کاملا حرفه‌ای قرار گرفته است. شواهد نشان می‌داد قاتلان 17 گلوله به‌ سمت او شلیک کرده‌اند که هفت تیر به او اصابت کرده و درجا باعث مرگش شده است.

کارآگاهان در نخستین اقدام به بازجویی از مردی پرداختند که قتل را به پلیس اطلاع داده بود. او گفت: هاشم به قهوه‌خانه برادرم آمد و از او مشروب خواست. برادرم هم مشروب را به او داد، اما وقتی هاشم خواست کارت بکشد و پول را پرداخت کند، دستگاه کارت‌خوان کار نکرد. به همین دلیل قرار شد هاشم از  عابربانک پول بگیرد. برادرم از من خواست همراه او بروم و پول را از هاشم تحویل بگیرم. من سوار خودروی پژو 405 هاشم شدم و به راه افتادیم. وقتی به اولین عابربانک رسیدیم، هاشم پیاده شد تا پول بگیرد. من هم در ماشین نشسته بودم. ناگهان خودروی تیبای سفیدرنگی از راه رسید و در نزدیکی هاشم توقف کرد. آن خودرو سه سرنشین داشت. مردی که در صندلی شاگرد نشسته بود، شیشه ماشین را پایین داد و با سلاح کلاشینکف شروع به تیراندازی کرد. او هاشم را به رگبار بست و سپس خودرو به‌سرعت از محل دور شد. این حادثه بسیار سریع اتفاق افتاد و من که شوکه شده بودم، حتی نتوانستم شماره پلاک تیبا را یادداشت کنم.

کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات خانواده مقتول را شناسایی کردند و به سراغ آنها رفتند. یکی از برادران هاشم در بازجویی‌ها گفت: هاشم مدتی به اتهام حمل مواد مخدر در زندان بود. او در زندان با یکی از هم‌سلولی‌هایش به نام حامد به مشکل بر خورده بود. من نمی‌دانم مشکل آنها چه بود، اما اختلافشان به‌حدی بالا گرفته بود که حامد از زندان به برادرانش تلفن زده و از آنها خواسته بود برادران مرا بکشند. یک شب برادران حامد سر راه دو برادر من قرار گرفتند و با آنها درگیر شدند. در آن حادثه برادرانم زنده ماندند و فقط از ناحیه پا زخمی شدند.

این مرد ادامه داد: حامد تهدید کرده بود هاشم را به قتل می‌رساند، به همین دلیل من فکر می‌کنم او پشت این جنایت باشد.

کارآگاهان بعد از اطلاع از این جزئیات دور تازه‌ای از تحقیقات را آغاز کردند و تلاش آنها برای دستگیری عاملان این جنایت همچنان ادامه دارد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DUa برچسب ها: پلیس آگاهی ، متهم ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پلیس آگاهی متهم بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان عراق | واکنش فوری عراق به وقوع انفجارهای شدید در این کشور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر او بدون ارائه جزئیاتی گفت: اما رادارهای نظامی عراق عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان کشور را رصد کرده‌اند.

کد خبر 845452 برچسب‌ها خبر ویژه عراق

دیگر خبرها

  • دیده شدن چند پهپاد ناشناس در آسمان عراق
  • تایید عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان عراق | واکنش فوری عراق به وقوع انفجارهای شدید در این کشور
  • شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان
  • ترور ناکام یک نفر در برزیل + فیلم
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند