Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادردست نشان سرمربی سابق تیم فوتبال نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که به دلیل عدم دریافت مطالباتش از باشگاه صنعت نفت آبادان شکایت کرده بود نسبت به رای صادر شده گفت: قرارداد من با باشگاه  مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان بود که ۲۱۰ میلیون دریافتی و ۳۹۰ میلیون طلب داشتم که این رقم در فدراسیون فوتبال ثبت شده است، پس از برکناری من از سرمربیگری نفت آبادان، باشگاه مبلغ قراردادم را به ۳۰۰ میلیون تومان کاهش داد که از آن مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان را دریافت کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به خاطر مردم آبادان و عشق به این طرفداران قرارداد فسخ را امضا کردم که نفتی ها بتوانند مربی بگیرند، اما به نشانه اعتراض چک ۹۰ میلیون تومانی قبول نکردم و حتی زمان کمالوند هم جلساتی در این باره با من برگزار شد.

دست نشان  ادامه داد: در همین راستا از باشگاه شکایت کردم و مبلغ ۸ میلیون تومان به عنوان دادرسی پرداخت کردم و حالا بعد از چند سال، کمتر از نصف آن مبلغی که خود باشگاه قبول داشته از طریق رسانه ها منتشر شده و نمیدانم چرا بعد از چندسال آن مبلغ ۸ میلیون دادرسی را ۸۰۰ هزارتومان و ۹۰ میلیون تومان را ۴۰ میلیون تومان اعلام کرده اند.

سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان گفت: زحمت زیادی براینفت آبادان کشیدم و اینگونه رفتار‌ها درست نیست و من عاشق آبادان و مردمش و صنعت نفت هستم و تاامروز نیز هیچ حرفی هم نزده بودم.

نادردست نشان به مدت ۱سال و ۱ماه هدایت تیم نفت آبادان را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید:

صنعت نفت آبادان به بقا در لیگ نزدیک شد 

آشنایی با بازیکنان جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

انتهای پیام/ 

اظهارات دست نشان درباره قرارداداش با صنعت نفت آبادان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول

نفت آبادان با تغییرات گسترده در کادر فنی امیدوار به بقا در لیگ برتر است

طرفداری | باشگاه صنعت نفت آبادان در راستای نجات از بحران و صعود در جدول رده بندی لیگ برتر، کادر فنی خود را متحول کرد و اعضای جدیدی را به کادر فنی اضافه کرد.

حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی، فراز کمالوند، سرمربی تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر همراهی خواهند کرد. عبدالرضا برزگری، ملقب به الماس سیاه، حسین مزرعه و علی یزدان دوست نیز از دیگر اعضای کادر فنی هستند.

امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم صنعت نفت انتخاب شد.

نفت آبادان در حال حاضر در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و امیدوار است با تغییرات ایجاد شده در کادر فنی، نتایج خود را در ادامه فصل بهبود بخشد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیوستن مدافع جدید به تیم صنعت نفت آبادان
  • مصطفی نائیج‌پور به نفت آبادان پیوست؛ رسمی
  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر