Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سومین روز از مسابقات جودو قهرمانی آسیا، ایمان نیک‌اقبال به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد و حمیدرضا ملک‌زاده از دور مسابقات کنار رفت. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ ورزشی رزمی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ، در سومین  روز از بیست‌وهفتمین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا که  با حضور 273 جودوکار از 40 کشور در فجیره امارات در جریان است، امروز(دوشنبه) چهار نماینده دیگر جودو کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان نیک اقبال نماینده وزن 90- کیلوگرم کشورمان در دور نخست به مصاف آشیش مالیک از هندوستان رفت و در 47 ثانیه حریف خود را ضربه فنی. نیک‌اقبال در دور دوم نیز از سد تمسی از استرالیا گذشت تا به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند. نماینده کشورمان در دور بعد به مصاف نسیف اقبال از لبنان خواهد رفت.

همچنین در وزن 100+ کیلوگرم، حمیدرضا ملک‌زاده در دور نخست مقابل سونگ مین کیم از کره‌جنوبی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در سایر رقابت‌های امروز و در وزن 100- کیلوگرم، محمد جمالی بعد از استراحت در دور نخست، به مصاف حاجی ممدوف از ترکمنستان خواهد رفت و در وزن 78+ کیلوگرم بانوان، فاطمه برمکی با تولیکا مان از هند پیکار خواهد کرد.

در روزهای گذشته نیز ابوالفضل محمودی، مصطفی ریاحی فر و قاسم نوری‌زاده و  مهدی فتحی در بخش مردان و نرگس اسدزاده و مریم بربط در بخش بانوان با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند و محمد محمدی بریمانلو نیز به مقام پنجمی دست یافته بود.

جودو قهرمانی آسیا| شکست بریمانلو در دیدار رده‌بندی/ جودوی ایران همچنان در حسرت کسب مدال


انتهای پیام/

 

R1434/P/S3,30,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جودو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جودو جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا برگزار شد و نماینده ایران توانست به فینال برود. علی آقامیرزایی در ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر مردان سوم شد. آقامیرزایی زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ صدم را ثبت کرد. 

قایق اول تا سوم به فینال رفتند. قایق تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست.

پیش از این قایقرانی ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی به فینال کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان صعود کرده بود.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است و ادامه رقابت‌ها فردا (جمعه) برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا