Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@20:35:00 GMT

۱۷۰۰ نفر به لیست بیمه شدگان فرشبافان زنجان اضافه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۶۸۷

۱۷۰۰ نفر به لیست بیمه شدگان فرشبافان زنجان اضافه می‌شوند

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 هزار نفر از طریق بیمه فرشبافی در زنجان بیمه شدند گفت: با تحقق اعتبار بیمه فرشبافان در قانون بودجه 98 یک هزارو 700 نفر به لیست بیمه شدگان فرشبافان اضافه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزایش بیمه شدگان فرشبافان اظهار کرد: در قانون بودجه 98 پیش‌بینی اعتبار برای متقاضیان جدید انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: لیست متقاضیان جدیدی که شرایط بیمه را دارند به تهران اعلام کردیم و منتظر اعتبار وزارت کار هستیم که اگر بودجه مورد نظر اختصاص یابد این متقاضیان جدید به لیست بیمه شدگان اضافه خواهند شد.

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: اگر اعتبار مورد نظر داده شود در حدود 2 هزار نفر متقاضی با شرایط تایید شده در استان زنجان وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: 6 هزار نفر بیمه شدگان فرشباف در استان زنجان وجود دارد که یک هزار و 700 نفر نیز تا به امروز درخواست بیمه فرشبافی دادند.

جعفری با اشاره به اینکه روند که در حال حاضر در صادرات فرش وجود دارد اگر ادامه داشته باشد در آینده با چالش در این حوزه مواجه می‌شویم افزود: ساز و کاری که اتحادیه اروپا قرار است انجام دهد که مشخص هم نیست چوگنه خواهد شد اگر نقل و انتقالات پول انجام شود مشکلی پیش‌ نمی‌آید.

وی عنوان کرد: اگر در نقل و انتقالات پول مشکلی ایجاد شود تاجران فرش باید از طریق صرافی‌ها اقدام کنند که قطعا با این روند تاجران با در خطر بودن منابع مالی‌شان با این روند همکاری خوبی نخواهند داشت.

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: این روند قطعا بر صادرات فرش تاثیر منفی می‌گذارد و بازار داخلی نیز ظرفیت خرید را ندارد و در نتیجه عرضه بیشتر و فروش کمتر باعث می‌شود قیمت‌ها کاهش یابد و با کاهش قیمت نیز به بافنده به صرفه نمی‌شود که نتیجه نهایی آن نیز بیکاری بافندگان و بیکاری خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند

علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • پیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهان
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار