Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@09:44:37 GMT

وزیر اطلاعات درگذشت برادران حقایقی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۷۴۶

وزیر اطلاعات درگذشت برادران حقایقی را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- وزیر اطلاعات در پیامی درگذشت حجج اسلام «سیدعبدالحسین و سید یحیی حقایقی» را به حجت الاسلام والمسلمین «سید سجاد حقایقی» تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از وزارت اطلاعات، «سیدمحمود علوی» در این پیام تسلیت که امروز- دوشنبه- منتشر شد، خطاب به حجت الاسلام والمسلمین اظهار داشت: ضایعه درگذشت ناگهانی برادران عزیزمان حجج اسلام سید عبدالحسین حقایقی و سید یحیی حقایقی باعث تأثر و اندوه فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این پیام مصیبت وارده را به حجت الاسلام حقایقی و سایر بستگان تسلیت گفت و از درگاه خداوند منّان برای آن دو مرحوم علّو درجات و برای وی و سایر بازماندگان صبر جمیل، اجر جزیل و سلامتی مسئلت کرد.
سیام*3061*2021**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وزير اطلاعات پيام تسليت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران متعلق به همه ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر امور خارجه ایران حسین امیرعبداللهیان در آستانه سال جدید شمسی در پیامی خطاب به ایرانیان خارج از کشور فرارسیدن نوروز را تبرک گفت.

در این پیام آمده است: تلاش ما در دولت آقای رئیسی، اعتلای فزاینده عزت و اقتدار ایران عزیز و سرفرازی روزافزون همه ایرانیان است.

وزیر خارجه در این پیام عنوان کرده است: از ابتدای دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران، عزم ما بر آن است که حداکثر تسهیلات را برای تردد ایرانیان عزیز به وطن و سرزمین مادری فراهم کنیم. بی تردید موضوع ارائه خدمات آسان کنسولی و حمایت کامل از شهروندان ایرانی را با جدیت ادامه خواهیم داد.

امیرعبداللهیان افزوده است: علیرغم میل و تلاش بدخواهان، امروز ایران عزیز در مسیر پیشرفت همه‌جانبه و توسعه پایدار با شتاب حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرده است: ایران متعلق به همه ایرانیان است و پیشرفت روزافزون و آینده درخشان آن با همت بلند و انسجام ملی همه ایرانیان رقم خواهد خورد.

کد خبر 6058519

دیگر خبرها

  • ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • آیت الله ری شهری در همه عرصه های خدمت، حضوری مؤثر داشت
  • شایسته نشاندن کلمه «استاد» پیش از نام نامدارش بود
  • ویژگی‌های آیت‌الله ری‌شهری از زبان حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی
  • هشدار سازمان اطلاعات انگلیس، سفر شاپس به بندر «اودسا» را لغو کرد!
  • تسلیت سید حسن خمینی به سید عباس صالحی
  • پیام تسلیت آیت الله علما در پی در گذشت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی حجتی
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • دریافت یک پیام لیزری از ۱۶ میلیون کیلومتری در فضا