Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید سوری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان، امامان جماعت، هیات امنا و فرمانده هان پایگاه های مقاومت مساجد برنامه ریزی و اجرا می شود.
وی اظهارداشت: در این طرح هرمسجد در بروجرد کمک های مردم را برای ساخت یک واحد مسکونی برای سیل زدگان جمع آوری می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: درجریان سیل اخیر در پلدختر و معمولان 250 نفر از بسیجیان و پاسداران این شهرستان به این مناطق اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سوری اضافه کرد: با همکاری گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاکسازی معابر و منازل سیل زدگان انجام و روزانه سه هزاربسته غذایی توسط بسیجیان شهرستان ازکمک های مردمی در اختیارسیل زده قرار گرفت.
وی ادامه داد:همچنین بسیجیان شهرستان200 تن کالا اهدایی ازطرف مردم شهرستان درپلدختر توزیع کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: سپاه پاسداران یک سازمان برجسته درکشور است که در همه عرصه های نظامی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی پیشتازاست.
سرهنگ سوری افزود: دلیل عصبانیت و دشمنی دشمنان علیه سپاه و انقلاب برجسته بودن سپاه درهمه عرصه های انقلاب اسلامی ایران است، و سپاه پاسداران با همه قوا در خدمت انقلاب و اسلام و ایران و ولایت و رهبری است.
بر اثر سیل روز دوشنبه 12 فروردین ماه، رودخانه های خرم آباد و کشکان طغیان کردند که این طغیان باعث خسارات سنگین به مردم شهرهای خرم آباد، نورآباد، دوره، معمولان و پلدختر شد.
هم اکنون امدادرسانی هوایی و زمینی توسط امداد رسانان استان و سراسر کشور در مناطق سیل زده در حال انجام است.
برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در لرستان بیش از 37 هزار میلیارد ریال است و تاکنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
7190/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در زمنیه تامین مسکن برای مددجویان اظهار داشت: آنچه که در سال گذشته در بخش مسکن مددجویی انجام شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان