Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری ورامین در دیدار پایانی مرحله دوم گروهی صبح روز دوشنبه از ساعت 10:15 صبح به مصاف تیم قدرتمند و پر مهره پاناسونیک ژاپن رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدی راد سرمربی شهردای ورامین این دیدار را با ترکیب بهنام ابراهیمی، محمد فلاح، پرویز پزشکی، آرش تقوی، محمد رضی، جواد حسین‌آبادی، امین رضوی آغاز کرد و در ست اول نتوانست شروع خوبی داشته باشد و سرویس های خوب حریف ژاپنی باعث شد تا نماینده ایران برابر حریف خود شکست بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ترکیب پاناسونیک ژاپن شی هارا،شیمیزو،اکاهیرو،کوبیاک،فوکو تسو،کن جی و ناگانو حضور داشتند و این تیم ست دوم را نیز بهتر از نماینده ایران آغاز کرد اما ورامینی ها در امتیازات ابتدایی فاصله را جبران کرده و از حریف خود پیش افتادند تا در نهایت موفق به پیروزی با نتیجه 25 بر 19 شدند.

ست سوم اما باز هم متعلق به پاناسونیک بود؛ ژاپنی ها در این ست نیز درخشان ظاهر شدند و توانستند با نتیجه 25 بر 12 به برتری برسند تا یک ست با برد فاصله داشته باشند.

شهرداری ورامین در ست چهارم اما توانست نمایش درخشانی را ثبت کند و با نتیجه 25 بر 17 و با تکیه بر تغییرات محمدی راد و سرویس های خوب خود به پیروزی برسد تا سرنوشت مسابقه به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم هم تیم ایران توانست تیم برتر زمین باشد؛ ورامینی ها در این ست از ابتدا از حریف خود پیش افتادند و با حفظ این فاصله امتیازی فاصله کمی تا کسب برد داشتند اما پاناسونیک در امتیازات پایانی موفق شد نتیجه را تغییر دهد و با امتیاز 16 بر 14 به برتری رسید تا در نهایت برنده این مسابقه باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری ورامین تیم والیبال شهرداری ورامین والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا آتالانتا موفق شد با شکست فیورنتینا فینالیست شود.

به گزارش ایسنا، آتالانتا در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان فیورنتینا بود. فیورنتینا در دور رفت با نتیجه یک بر صفر آتالانتا را مغلوب کرده بود.

شاگردان گاسپرینی شروعی طوفانی داشتند و در ۱۰ دقیقه آغازین گل اول را به ثمر رساندند تا همه چیز برابر شود اما بنفش‌های فلورانس در آغاز نیمه دوم گل تساوی بخش را زدند تا باز هم در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند.

رویایی که در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم نقش بر آب شد و آتالانتا با زدن ۳ گل دیگر فینال را از ایتالیانو گرفت. در مجموع آتالانتا با نتیجه ۴ بر ۲ فیورنتینا را مغلوب کرد تا در فینال به مصاف یوونتوس برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!