Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - جانشين فرماندهي سپاه صاحب الامر (عج) قزوين گفت: مقابله با دشمني همه جانبه استکبار جهاني و لزوم پاسداري از ارزش ها دليل اصلي تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود.

به گزارش ايرنا، سرهنگ پاسدار عباس برزگر روز دوشنبه در نشست خبري به مناسبت تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، افزود: در دوران دفاع مقدس که اتحاد جماهير شوروي، آمريکا، شيوخ منطقه و منافقان در يک سنگر عليه انقلاب اسلامي فعاليت مي کردند، نيروهاي انقلابي با حماسه آفريني از کشور دفاع کردند و هم اکنون نيز اقدامات و جان فشاني هاي سپاه همواره در منطقه و جهان براي دفاع از اسلام ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برزگر با بيان اينکه سپاه پاسداران تاکنون توانسته در ابعاد مختلف اجتماعي، فرهنگي و حتي اقتصادي به توانمندي کشور بيفزايد، اظهار داشت: گستره فعاليت هاي سپاه پاسداران به حدي پيش رفته که در حوادث غير مترقبه از قبيل سيل و زلزله نيز ورود کرده و امدادرساني و کمک به مناطق آسيب ديده را در دستور کار قرار مي دهد.
اين مسئول با اشاره به دلايل ورود سپاه به جنگ ها، گفت:دسيسه ها و نقشه هاي مختلف دشمنان و منافقان براي نظام مقدس جمهوري اسلامي از قبيل بمب گذاري در دفتر حزب جمهوري اسلامي و شهادت 72 نفر، ترور 17 هزار نفر و ايجاد بلوا در کردستان و آذربايجان موجب شد سپاه پاسداران براي مقابله با ترورها وارد ميدان شده و دست به سلاح ببرد.
برزگر به نقش پررنگ تاسيس سپاه پاسداران در حفظ دستاوردهاي انقلاب تاکيد کرد و گفت: به طور حتم اگر فعاليت ها و مجاهدت هاي اين نيروهاي انقلابي نبود، دشمنان مي توانستند به واسطه کينه و عداوت مستمر، ضربات سختي را به کشور وارد سازند که خوشبختانه با همت و درايت مردم و نيروهاي انقلابي به نام سپاه پاسداران در نطفه خاموش شدند.
سپاه پاسداران در دوم ارديبهشت سال 58 به دستور امام (ره) تاسيس شد و به عنوان يکي از 14 نهاد انقلابي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي شناخته مي شود.
9925* 6101
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس سپاه معنویت و اعتقاد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الیاس نجاری ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلابی مکتبی است که بر پایه قیام عاشورا بنا نهاده شده است.

وی انقلاب اسلامی را محصول اندیشه عرفانی امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: از آنجایی که انقلاب ما مکتبی و ارزشی است پاسدار و نگهبان آن نیز باید یک نهاد مکتبی و ارزشی باشد تا بتواند از آن به خوبی نگهبانی کند که این وظیفه بر عهده نهاد مقدس سپاه گذاشته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان اساس سپاه را معنویت و اعتقاد دانست و عنوان کرد: پاسداران باید در راستای حفظ و ارتقا معنویت خود و خانواده کوشا باشند و بتوانند با بصیرت بر فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان فائق آیند.

وی تلاش دشمنان برای از بین بردن معنویت در سپاه را در راستای تضعیف انقلاب دانست و افزود: تقویت اعتقادات در پاسداران باعث تقویت سپاه و در نتیجه تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

کد خبر 6085769

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی