Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۳۴ میلیارد دلار پول به خزانه برنگشته است، اگر این اعتبارات به خزانه برمی‌گشت، چه کسی می‌توانست قیمت دلار را افزایش دهد.

 ابوالفضل حسن‌بیگی در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، درباره تغییر فرمانده کل سپاه، گفت: انتصاب سردار سلامی به فرماندهی سپاه را تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که همواره مقام معظم رهبری بهترین‌ها را برای مسئولیت‌ها انتخاب می‌کند.

وی از تلاش‌های سردار جعفری که ۴۰ سال در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی و در سنگرهای گوناگون خدمت کرد نیز تشکر کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اقدام مضحک، موذیانه و خائنانه آمریکا در توهین و تهمت به سپاه پاسداران را محکوم می‌کنم، اظهار داشت: همه می‌دانند که سپاه پاسداران، نور چشم ملت ایران، قوت قلب مستضعفین جهان و الگویی برای مقاومت و همه آزادی‌خواهان جهان است. سپاه نیروی توانمندی است که همواره خواری در چشم آمریکا و خنجری در حلقوم استکبار جهانی و به ویژه اسرائیل غاصب است.

حسن‌بیگی ادامه داد: سپاه، حامی مستضعفین و سرباز اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه در آغاز پیروزی انقلاب با توجه به شرایطی که وجود داشت، دو ارگان بزرگ سپاه پاسداران و جهاد سازندگی تشکیل شد، خاطرنشان کرد: امام (ره) با ژرف‌نگری که داشت، در راستای پر کردن همه خلاء‌ها، این دو نهاد را ایجاد کرد. شهید بهشتی گفتند «سپاه و جهاد دو بازوی انقلاب هستند.»

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نفوذی‌ها و کسانی که می‌خواستند از خارج، کشور را اداره کنند، با همه ترفندها و تلاش‌ها در راستای از بین بردن این نهادها تلاش کردند. در مجلس سوم کمیته‌ای برای ادغام نهادها تشکیل شد اما مقام معظم رهبری با ادغام سپاه مخالفت کردند.

حسن بیگی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم سپاه پاسداران در ماجرای سیل، هم نقش حفاظت از حریم جمهوری اسلامی و هم نقش سازندگی را به انحو احسن اجرا می‌کند.

وی تأکید کرد: امروز نیز مجدداً نفوذی‌ها و عناصر ملحد و وابسته تلاش دارند در سطح کشور اظهاراتی را مطرح کنند تا مسیر انقلاب را منحرف کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اینکه جهاد سازندگی برای ساختن این کشور، حدود ۶۵۰۰ دستگاه سنگین داشت، افزود: آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی حدود ۳۰۰۰ دستگاه و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی بالغ بر ۳۵۰۰ دستگاه در اختیار داشتند. با یک ترفند موذیانه و خبیثانه تحت عنوان «واگذاری مسئولیت‌ها به مردم»، این امکانات را به یک مشت دزد و نفوذی واگذار کردند که امروز این امکانات در اختیار ملت ایران نیست.

حسن‌بیگی اظهار داشت: در شهرستان من، هفت روستا سیل‌زده شد و فقط یک دستگاه در اختیار دولت بود.

وی افزود: اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی موجب شده است ثروت ۸۲ میلیون ملت ایران در اختیار عده‌ای محدود قرار گیرد. سال ۹۶ بالغ بر ۳۲ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی و نفتی از این کشور تحت عنوان «بخش خصوصی» خارج شد و به خزانه بازنگشت. در سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۳۴ میلیارد دلار پول به خزانه برنگشته است. اگر این اعتبارات به خزانه برمی‌گشت، چه کسی می‌توانست قیمت دلار را افزایش دهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه قسمتی از فضای مجازی در اختیار بیگانگان است، گفت: در سال‌های گذشته به گونه‌ای تبلیغ کردند و اجازه ندادند که سدسازی‌ها ادامه یابد و همین عامل موجب ویرانی سیل اخیر شد و خوزستان و لرستان را با مشکلات متعددی روبرو کرد. امروز هم در فضای مجازی شایعه‌پراکنی‌هایی در راستای بر هم زدن اکوسیستم می‌کنند؛ این افراد برای پناهنده شدن به کشورهای غربی خوش‌رقصی می‌کنند.

حسن‌بیگی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: فرهنگیان انسان‌ساز هستند اما امروز با مشکلات مالی بسیاری روبرو هستند؛ باید معوقات فرهنگیان پرداخته شود.

وی با بیان این مطلب «علی‌رغم مصوبه مجلس، نیروهای مسلح از افزایش حقوق سال ۱۳۹۸ برخوردار نشده‌اند»، گفت: چرا برخی در مقابل مصوبات مجلس و قانون لجبازی می‌کنند؟ دست دولت خالی نیست اما می‌خواهند لجبازی کنند و وقتی نمایندگان انتقاد می‌کنند، در اجرای پروژه‌های عمرانی‌شان سنگ‌اندازی می‌کنند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی مدعی شد: این بازیگران بیش از ده‌ها شرکت آمریکایی و نهادهای دولتی را از طریق عملیات سایبری، از جمله حملات فیشینگ و بدافزارها، هدف قرار دادند.

به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا، در ارتباط با اقدام امروز، وزارت دادگستری آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال یک کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت‌های سایبری علیه نهادهای آمریکایی را منتشر می‌کند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: بازیگران سایبری مخرب ایرانی در یک کارزار هماهنگ و چندجانبه به هدف قرار دادن شرکت‌ها و نهادهای دولتی آمریکا با هدف بی‌ثبات کردن زیرساخت‌های حیاتی ما و آسیب رساندن به شهروندان ما ادامه داده‌اند.

او گفت: آمریکا به استفاده از تمام اختیارات دولت خود برای افشا و مختل کردن عملیات این شبکه‌ها ادامه خواهد داد.

شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک، شرکت داده افزار آرمان، علیرضا شفیع نسب، رضا کاظمی فر رحمان، حسین محمد هارونی و کمیل برادران سلمانی از جمله شرکت‌ها و افرادی هستند که امروز تحریم شدند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس