Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@07:25:35 GMT

نماینده پرسپولیس راهی ورزشگاه آل مکتوم شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۸۹۵

نماینده پرسپولیس راهی ورزشگاه آل مکتوم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به اقدام‌های باشگاه الاهلی عربستان در زمینه بلیت فروشی که از روز یکشنبه با عدم اجرای تعهدات همراه بود با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، امروز نمایند‌ه‌های ویژه از باشگاه برای پیگیری و نظارت راهی ورزشگاه آل مکتوم شدند.

به این منظور پس از عدم حصول نتیجه و اطمینان با تماس‌های تلفنی، پندار خمارلو در ورزشگاه حضور پیدا کرد تا چنانچه بلیت فروشی انجام نشد مستندات آن جهت ارایه به کنفدراسیون تهیه شود و در صورت آغاز فروش بلیت، بر حسن انجام آن در قبال هواداران پرسپولیس نظارت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس عربستان برنا ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال

نماینده کشورمان در وزن ۶۷ کیلوگرم با برتری مقابل کشتی‌گیر ترکمنستان راهی دیدار فینال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۵ نفر برگزار می‌شود، سعید اسماعیلی، نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی با آتدایف از ترکمنستان سرشاخ شد که در ۵۶ ثانیه و اجرای باراندازهای دیدنی ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید راهی دیدار فینال شد.

اسماعیلی در دور نخست به مصاف لی‌لی از چین رفت که توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و در دومین کشتی مقابل فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان روی تشک رفت و با نتیجه هشت بر صفر حریف خود را مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد.

کد خبر 745075

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • لایحه اصلاح نظارت خارجی راهی سنای آمریکا شد
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال