Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@10:21:35 GMT

حقوق معلمان همدان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۹۰۱

حقوق معلمان همدان افزایش یافت

محمد بداعی روز دوشنبه در شورای آموزش و پرورش استان همدان افزود: تاکنون درصد دقیق افزایش حقوق فرهنگیان قطعی نشده است و به احتمال زیاد در حقوق اردیبهشت ماه این میزان مشخص می شود.
وی با اشاره به کاهش تعداد اسکان فرهنگیان در نوروز 1398 نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در نوروز امسال بیش از 126 هزار نفر روز، مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بداغی عنوان کرد: این تعداد مسافر در قالب 13 هزار و 476 خانوار در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان مورد پذیرش قرار گرفتند که 76 درصد از مسافران اسکان داده شده از خانواده فرهنگیان و 24 درصد نیز از سایر مشاغل بودند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: 93 درصد از مسافران حضوری و هفت درصد دیگر نیز غیر حضوری برای اسکان نوروزی ثبت نام کردند.
وی تاکید کرد: استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران و خوزستان به ترتیب بیشترین اسکان را در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در نوروز 98 داشتند.
بداغی افزود: 160 مدرسه اسکان پذیر در استان همدان، با بیش از 300 نفر، کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی را در ستادهای اسکان فرهنگیان استان بر عهده داشتند.
وی با قدردانی از عوامل اجرایی ستاد فرهنگیان استان، عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای ارایه خدمات خوب و با کیفیت به مهمانان نوروزی استفاده شد.
به گزارش ایرنا نوروز سال 97 بیش از 70 هزار مسافر در قالب 152 هزار نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان همدان اسکان یافتند.
9904/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آموزش و پرورش استان خانواده خدمت رسانی به مسافران مسافران مهمانان نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق سرایداران مدارس تا دو میلیون تومان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر علی فرهادی با بیان اینکه سرایداران مدارس با دیگر نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش متفاوت هستند؛ گفت: این عزیزان هم سرایدار، هم نگهبان مدرسه، نامه رسان و هم بابای مدرسه هستند و ما آنان را جزئی از نظام تعلیم و تربیت می‌دانیم؛ لذا نباید صرفاً حداقل حقوق را برای آنان در نظر بگیریم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: تا حدود دو میلیون تومان مازاد بر افزایش سالانه به حقوق سرایداران افزوده می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه این افزایش تا دو میلیون تومانی با حقوق فروردین واریز شده است؛ گفت: این افزایش بسته به نوع مدرسه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند و با توجه به تعداد دانش آموزان مدرسه و میزان وظایف سرایدار تا دو میلیون تومان بوده و بر اساس میزان اعتباراتی است که به آموزش و پرورش تعلق گرفته است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به انتقادات از میزان پایین حقوق سرایداران گفت: مشکل کم بودن حقوق سرایداران به علت کف حقوقی است که برای این قشر زحمتکش در نظر گرفته شده است.

فرهادی گفت: سرایداران به علت اینکه مدرک دیپلم به پایین هستند معمولاً حداقل حقوق برای آنها در نظر گرفته شده است. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر حقوق سرایداران در حدود ۱۰ میلیون تومان است و تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

فرهادی گفت: اعتراض این قشر زحمتکش به کم بودن حقوق شأن با توجه به نیازمندی‌هایشان به ناحق نیست ولی تلاش می‌شود تا این کمبود حقوق جبران شود؛ ما اعتراض سرایداران را به حق می‌دانیم و تلاش می‌کنیم با افزایش دو میلیون تومانی حقوق تا حدودی این کمبود جبران شود.

وی در خصوص کد استخدامی نیروهای مهرآفرین گفت: بخش زیادی از کار انجام شده است؛ مشکل آن دسته از همکاران که نتوانسته بودیم برایشان کد مستخدمی دریافت کنیم؛ حل شده است؛ مابقی همکاران را در حال انجام است. ما باید برای همه همکاران کد مستخدمی را بگیریم. پیش از عید قدری سامانه دچار اختلال بود که برطرف شد.

کد خبر 6083231 علی قدمی

دیگر خبرها

  • حقوق سرایداران مدارس تا دو میلیون تومان افزایش می‌یابد
  • کد استخدام معلمان مهرآفرین صادر شد
  • معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش : رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته به‌زودی اعمال می‌شود
  • اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته به‌زودی
  • افزایش دو میلیون تومانیِ حقوقِ سرایداران آموزش و پرورش
  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند