Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@23:23:05 GMT

اجرای طرح «ایران یار» با هدف رونق تولید

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۹۰۴

اجرای طرح «ایران یار» با هدف رونق تولید

مهدی یزدانی، مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام رضا (ع) در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: برنامه‌های سازمان بسیج کارگری در سال ۹۸ مقارن با گام دوم انقلاب تدارک شده است و این سازمان در تلاش است تا طرح‌هایی متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال یعنی رونق تولید اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تعطیلی بسیاری از واحد‌های تولیدی در سال‌های گذشته و اخراج بسیاری از کارگران در استان بیان کرد: سال گذشته اقداماتی جهت کمک به واحد‌های تولیدی برای رفع مشکلات و نیز حفظ سرمایه موجود در کارخانجات و امنیت شغلی کارگر انجام دادیم.
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام رضا (ع) از اجرایی کردن طرح «ایران‌یار» در سال جدید خبر داد و گفت: در این طرح در نظر داریم نسل چهارم انقلاب را با کالا‌های تولیدی در داخل کشور آشنا کنیم چرا که معتقدیم ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی بایستی از پایه شروع شود.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات ما در این طرح بازدید دانش‌آموزان از کارخانجات و واحد‌های تولیدی است که این امر ضمن عملیاتی شدن در طی سال گسترش و تبدیل به یک طرح ملی خواهد شد و در گام‌های بعدی این بازدید‌ها برای سایر اقشار نیز در نظر گرفته می‌شود.
یزدانی اضافه کرد: در این طرح با همکاری بسیج ادارات از مدیران ادارات جهت ارتباط با مردم در برنامه‌های مختلف در این راستا نیز دعوت به عمل می‌آید.

به دنبال حذف دلال‌ها هستیم
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه با همکاری بسیج اصناف درصدد حذف دلال‌ها هستیم، تصریح کرد: بیشتر تعطیلی واحد‌های تولیدی ارتباطی به تحریم ها ندارد، بلکه به مشکلات داخلی و مدیریت غیر انقلابی مربوط می‌شود .
وی اضافه کرد: علت دیگر تعطیلی واحدهای تولیدی فشار بانک‌ها به تولیدکنندگان جهت گرفتن سود‌های کلان است که قرار است در سال جدید روی این موضوعات کار شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی رونق تولید سازمان بسیج کارگری سپاه امام رضا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه کوچ بهاره عشایر از قشلاق در مناطق جنوبی فارس و استان بوشهر از اوایل فروردین آغاز شده است، گفت، ۲ و نیم تا ۳ درصد جمعیت استان فارس را عشایر تشکیل می‌دهند که این جمعیت در فصل بهار ،مناطق گرمسیری را به مقصد مناطق سردسیر استان در شمال فارس  ترک می‌کنند.
کریمی افزود: ۵۰ درصد عشایر کوچنده فارس را ایل قشقایی تشکیل می‌دهند که از مناطق جنوبی به مرکز و غرب استان فارس کوچ می‌کنند.
وی افزود: ۱۵ درصد جمعیت کوچنده فارس ایل لر بویر احمد و ممسنی اند و بقیه عشایر کوچانده فارس را ایلات خمسه تشکیل می‌دهند که از لار، زرین دشت و داراب به سمت بوانات و خرمبید و سرچهان کوچ می‌کنند.
وی با بیان اینکه این جمعیت نقش ارزنده‌ای در تولید فرآورده‌های دامی و صنایع دستی دارند، افزود: این جمعیت کوچ رو که این روز‌ها به سمت مناطق ییلاقی در حرکت اند ۲۵ تا ۲۸ درصد گوشت قرمز استان فارس و کشور و ۴۷ درصد صنایع دستی استان را تولید می‌کنند و سهم بسزایی در تولید فرآورده‌های لبنی دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • تولید سالانه سه هزار و 500 تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر