Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@15:39:17 GMT

کرمان| جاده راور- دیهوک همچنان مسدود است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۹۲۷

کرمان| جاده راور- دیهوک همچنان مسدود است

فرماندار راور با اشاره به اینکه جاده راور-دیهوک همچنان مسدود است گفت: ۲۰ کیلومتر از شانه جاده در این مسیر کاملا تخریب شده است. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان صبح امروز با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان و اعضای این ستاد در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارزه با ملخ در جنوب کرمان نیازمند تامین اعتبار است

در این جلسه منصور خانه‌گیر فرماندار رودبارجنوب با اشاره به اینکه بارندگی‌های اخیر در جنوب استان کرمان خسارات زیادی وارد کرد اظهار داشت: سیل‌بند 30 روستا در شهرستان رودبارجنوب بر اثر این بارندگی‌ها تخریب شده که نیاز به بازسازی داریم.

فرماندار رودبارجنوب با اشاره به هجوم ملخ‌ها به جنوب کرمان گفت: در 200 هکتار از اراضی کشاورزی در این شهرستان با ملخ مادر مبارزه شده است و برای ادامه کار نیاز به تامین اعتبار هستیم.

خسارت 6000 تنی به محصول پسته کرمان

علیار اسکندری فرماندار رفسنجان در این جلسه با اشاره به اینکه در موضوع بحران بعضی مسائل مانند طوفان و گرمازدگی و سرمازدگی محصولات مغفول مانده و همه چیز معطوف به سیل شده است گفت: 6 هزار تن محصول پسته استان کرمان به همین دلیل آسیب دیده است.

کرمان| بازسازی 2 پل شکسته محور راور و شهداد 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز داردکرمان| عملیات بازگشایی جاده راور-دیهوک از صبح امروز آغاز شدکرمان| جاده راور دیهوک مسدود است

بازگشایی جاده راور-دیهوک باید در اولویت قرار گیرد

مالک اژدری فرماندار راور در این جلسه با اشاره به اینکه جاده راور-دیهوک همچنان مسدود است اظهار داشت: رانندگان ماشین‌آلات سنگین به این واسطه اعتراض شدید دارند و اگر برای آن چاره‌ای اندیشیده نشود ممکن است که به بحران تبدیل شود.

فرماندار راور با بیان اینکه 20 کیلومتر از شانه جاده در این مسیر کاملا تخریب شده است گفت: نیازمند همکاری و مساعدت بیشتر برای بازسازی و بازگشایی این جاده هستیم.

حفظ حریم رودخانه‌ها نیازمند ورود دستگاه قضایی است

حبیب‌اله خنجری فرماندار زرند در این جلسه با اشاره به اینکه حفظ حریم رودخانه‌ها بسیار ضروری است و نیازمند همکاری دستگاه قضایی و دادستانی هستیم افزود: 60 میلیارد تومان از ابتدای سال جاری در بحران‌های مختلف به شهرستان زرند خسارت وارد شده است.

علی زهرودی فرماندار انار در این جلسه با بیان اینکه باید ترتیبی اتخاذ شود که از ماشین‌آلات پیمانکاران بزرگ استان در راستای رفع بحران‌ها استفاده شود گفت: تصرف بستر رودخانه‌ها یک معضل بزرگ است و نیاز به همکاری دستگاه قضائی داریم.

رادیوترانک در شهرستان کوهبنان راه‌اندازی نشده است

حسین سالاری فرماندار کوهبنان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سال گذشته سرقت‌هایی از سایت BTS همراه انجام شد که در صورت قطع برق مشکلات زیادی داریم اظهار داشت: هنوز رادیوترانک در شهرستان کوهبنان راه‌اندازی نشده است.

فرماندار کوهبنان با بیان اینکه با توجه به زلزله‌خیز بودن شهرستان نیاز جدی به راه‌اندازی رادیوترانک در شهرستان داریم گفت: طرح مصون‌سازی شهر از سیل در حال اجرا است و در حال حاضر توانستیم دور شهر سیل‌بند ایجاد کنیم و در بارندگی‌های اخیر خسارتی بر اثر سیلاب نداشتیم.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است

رییس پلیس راه البرز از یک طرفه شدن آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس به سمت مازندران به دلیل بار ترافیکی سنگین خبر داد.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : یک طرفه شدن مسیر از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

وی افزود: اکنون ترافیک در آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ تا انتهای تونل البرز سنگین است.

کرمی گفت: تردد از کرج تا شهرستانک به صورت ۲ طرفه درحال انجام است و از مسیر بعد از آن یک طرفه شده است.

وی گفت: مسافران قبل از سفر ازوضعیت راه ها مطلع شوند .

کرمی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده های استان البرز مستقر شده اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آفت سرخرطومی حنایی همچنان دردسر ادامه‌دار نخلداران جنوب کرمان
  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • بارش‌های پراکنده همچنان ادامه دارد
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • ترافیکی که از دهه 40 باقی است ( دو عکس از جاده چالوس در فاصله 60 سال)
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • باغ شاهزاده ماهان، همچنان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود