Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:48:58 GMT

وزیر ورزش در جمع سیل‌زدگان خوزستانی حضور یافت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۹۲۸

وزیر ورزش در جمع سیل‌زدگان خوزستانی حضور یافت

وزیر ورزش و جوانان با سفر استان خوزستان از مناطق سیل‌زده و محل‌های ورزشی که به عنوان محل اسکان اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرند، بازدید کرد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مسعود سلطانی‌فر با سفر به استان خوزستان از مناطق سیل‌زده و محل‌های ورزشی که به عنوان محل اسکان اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرند، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان مقصد نخست خود را ورزشگاه غدیر انتخاب کرد تا از این مکان که در چندین نقطه دچار آب‌گرفتگی شده بازدید و در جریان آخرین روند خدمات‌رسانی قرار گیرد اما سلطانی‌فر به سراغ سالن والیبال اهواز رفت تا جویای مردم سیل‌زده و ساکن در چادرها باشد و از نزدیک ناظر را کم و کیف خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان باشد.

وی در این بازدید و گفت‌وگو با مردم سیل‌زده استان خوزستان در پاسخ به درخواست‌های کمک‌رسانی مردم از اهتمام دولت و رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی و توجه به آن‌ها خبر داد.

اهواز| حضور روحانیون کنار سیل‌زدگان بیانگر نبود فاصله میان آنها استخوزستان| سیلاب وارد جاده خرمشهر به اهواز شدرئیس‌جمهور در اهواز: مردم از آزمون بزرگ سیل موفق بیرون آمدند؛ وزارت صمت و نیرو برای جبران خسارات وسایل زندگی مردم تدبیر کنند

در این بازدید، معاون استاندار خوزستان، مدیرکل مدیریت بحران، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی دیگر از مسئولان، وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند.

از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه سلطانی‌فر حضور در جلسه شورای هماهنگی بحران در استانداری خوزستان و بازدید از دیگر کمپ‌ها است.
انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه) در ساختمان وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی به همراه مدیران عامل پرسپولیس و استقلال، اعضای هیات مدیره دو باشگاه و جمعی از مدیران ورزش و اقتصاد برگزار شد و استقلال به کنسرسیوم‌هایی از هلدینگ صنایع خلیج فارس، پتروشیمی‌های پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندر امام و پرسپولیس به کنسرسیوم‌هایی از بانک شهر، ملت، صادرات، تجارت، اقتصاد نوین و رفاه واگذار شدند؛ مجموعه‌هایی که اسماً خصوصی هستند. لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس را در این مراسم می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی