Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام لرستانی، تقویت فرهنگ دینی را نیاز جامعه امروز دانست و افزود: وظیفه شیعیان در زمان غیبت امام عصر، بصیرت افزایی و شناسایی عوامل شبهه است.

حجت الاسلام «علی لرستانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درخرم آباد، گفت: امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف به دنبال جدا کردن آحاد مختلف مردم بویژه نسل جوان و نوجوان از ارزش های دینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز، افزود: مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان تقویت فرهنگ دینی و بصیرت افزایی در بین آحاد مختلف مردم است.

 

وی تقویت فرهنگ دینی را نیاز امروز جامعه دانست و اظهار داشت: یکی از اصول اساسی و جدی در سیره درخشان پیشوایان الهی تکیه بر واقعیات و حقایق، و دوری و پرهیز از هرگونه بیهودگی، خرافات و بدعت ها است.

 

حجت الاسلام لرستانی، خاطرنشان کرد: حقیقت گرایی در سرلوحه زندگی پیامبران و امامان ( علیهم السلام) قرار داشت، چرا که می دانستند بین آب و سراب فرق است و نباید این دو را درهم آمیخت.


وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس مبارزه با خرافات، پرهیز از راه های بیهوده، و طریقه های پوچ و غلط انداز، و هرگونه بدعت باید درراس کارهای منتظران در عصر غیبت باشد.

 

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز، گفت: آنچه در جشن‌های ولادت امام زمان (عج) باید مورد توجه قرار گیرد، بصیرت‌افزایی در کنار جشن و سرور است زیرا در روایات مختلف از ائمه معصومین (ع) آمده که حفظ دین در آخرالزمان بسیار سخت است.


حجت الاسلام لرستانی، تاکید کرد: وجود شبهه‌های فراوان دلیل سخت شدن دینداری در دوره غیبت است و اسباب و عواملی که به دین مردم ضربه می‌زنند در این دوران فراوان است.


وی خاطرنشان کرد: یاران امام عصر و هر کس  که حب اهل بیت (ع) در دل دارد باید مواظب دینش باشد و در همین راستا شناسایی عوامل شبهه و حفظ دین یکی از مهمترین وظایف در زمان غیبت است.


حجت الاسلام لرستانی، بیان کرد: یکی از راههای دستیابی به این هدف مهم، پرهیز از انحرافات با بصیرت‌افزایی دینی است.


وی افزود: انتظار امام عصر(عج) در جوامع اسلامی  سبب ایجاد امید و روحیه بیشتر در امت اسلامی می‌شود،واین انتظار، ملت‌های اسلامی را از ناامیدی نسبت به آینده نجات می‌دهد.


مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز، اظهار کرد: در پرتو معرفت و هوشمندی، باتکیه به واقعیات، از امور خرافی بیهوده دوری جسته، و وقت عزیز خود را در راه پوچ و هیچ نابود نسازیم که چنین کاری نیاز به هوشیاری و دقت و توجه دارد .

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان جشن نیمه شعبان امام زمان عج مسجد مقدس جمکران خبرگزاری شبستان سیل بیانیه گام دوم انقلاب کانون مساجد شیراز خسارت سیل خرافات و بدعت بصیرت افزایی فرهنگ دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند