Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته امروز دوشنبه با حضور محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، بهمن حسین زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی و با مشارکت ۲۶۵ شرکت داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو، دهان، دندان و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه ها، صنایع، خط تولید و تجهیزات و ماشین آلات این حوزه عرضه شده است.

مصرف سالانه لوازم آرایشی، بهداشتی و شوینده در کشورمان حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است. البته ظرفیت تولیدکنندگان داخلی نیز چندین برابر این رقم است. با این حال بیش از ۲ میلیارد دلار که معادل ۷ هزار میلیارد تومان است، لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور قاچاق می‌شود.

تولیدکنندگان مواد شوینده سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون دلار به کشور‌های پاکستان، افغانستان تاجیکستان، عراق، سوریه، آذربایجان، ترکمنستان و لبنان صادرات دارند.

بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی در حاشیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بیش از ۲۷ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن برگزار می‌شود، تولیدکنندگان آخرین تولیدها، دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های روز این صنعت را به نمایش گذاشته اند.

حسین زاده افزود: در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ۲۶۵ شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشور‌های کره جنوبی، آلمان، هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا حضور دارند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی تصریح کرد: در سال مزین به «رونق تولید» شرایط برای رونق زنجیره تأمین در محصولات شوینده، پاک کننده و لوازم آرایشی و بهداشتی در این نمایشگاه فراهم شده و با استقبال خوبی که از سوی خارجی‌ها به عمل آمده، شرایط برای انجام مذاکره‌های رو در رو با طرف‌های خارجی برای فعالان اقتصادی ایرانی مهیا است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته از امروز تا پنجم اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونق تولید اخبار اقتصادی رونق تولید صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴

جهاددانشگاهی به منظور توسعه ارتباطات خود در حوزه بین الملل، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صادراتی واحدهای خود را در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران IRAN EXPO ۲۰۲۴ ارائه می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ جهاددانشگاهی به منظور توسعه ارتباطات خود در حوزه بین‌الملل، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صادراتی واحدهای خود را در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران IRAN EXPO 2024 ارائه می‌کند.

ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (IRAN EXPO2024) به‌عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور که مورد حمایت وزارتخانه‌های امور خارجه و صمت نیز است از تاریخ 8 الی 12 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

حضور بیش از 2 هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران

 جهاددانشگاهی نیز به منظور توسعه ارتباطات خود در حوزه بین‌الملل، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صادراتی واحدهای سازمانی این نهاد از سازمان تهران، واحد مازندران، پژوهشگاه ابن سینا، پژوهشکده‌ گیاهان دارویی و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران را در غرفه‌ای با نام (ACECR) در سالن 10 این نمایشگاه در معرض دید بازرگانان خارجی قرار خواهد داد.

این نمایشگاه 8 تا 12 اردیبهشت ماه 1403 از ساعت 9:30 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و طبق پیش‌بینی‌ها بیش از 3000 تاجر و بازرگان خارجی از 100 کشور جهان از نمایشگاه فوق بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴