Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص شرایط تیمش پیش از دیدار با مس رفسنجان در هفته سی و سوم لیگ آزادگان اظهار داشت: بازی سختی است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در این دو بازی پایانی امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی درباره اینکه که تیمش یکی از کاندیدای سقوط به لیگ پایین‌تر است، ادامه داد: فعلا که این اتفاق نیفتاده است اما این را بگویم که ما از اول فصل نمی‌خواستیم تیم بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در بازی اول خود هم یار نداشتیم و حتی مقابل ملوان هم در بازی اول شرکت نکردیم. مطمئن باشید سقوط نخواهیم کرد و برای اعاده حیثیت تلاش خواهیم کرد.

مالک خونه به خونه درباره اینکه آیا فصل آینده تیمداری خواهد کرد یا خیر، گفت: هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. منتظریم تا بودجه تیم مشخص شود. بعد از ماه مبارک رمضان در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

حسن‌زاده در خصوص اتفاقاتی که برای فروزان دروازه‌بان سابق تیمش در تراکتورسازی افتاده گفت: اتفاقات گذشته تمام شده است و دیگر نیازی نیست نبش قبر کنیم آن‌موقع شبهاتی به وجود آمده بود که ما خیلی محترمانه با فروزان تسویه کرده و قراردادش را فسخ کردیم. الان هم نمی‌خواهم بیشتر از این در این خصوص صحبت کنم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خونه به خونه قاسم حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان

سپاهان در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های سپاهان و ذوب آهن امروز(چهارشنبه) در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

سپاهان با این برد ۴۲ امتیازی شد و با عبور از تراکتور تبریز به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن ۳۰ امتیازی هم فعلا در رده هشتم جای دارد.

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن
گل‌: شهریار مغانلو در دقیقه ۶۹

شرح گل: شهریار مغانلو موفق شد ضربه پنالتی را با وجود شیرجه بلند محسن فروزان وارد دروازه ذوب‌آهن کند.

ترکیب سپاهان

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو (علی‌اصغر اعرابی، ۶۵)، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو

ترکیب ذوب‌آهن

پارس جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی (مجید علیاری، ۷۴)، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی

دیگر خبرها

  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)
  • فیلم| کامرون ایرپارک شهری عجیب در کالیفرنیا
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر