Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: درخواست بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان‌آور ۲ هزار و ۳۵ نفر در لرستان تأیید شد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی آشتاب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد کمیته بررسی مشاغل سخت و زیان‌آور در استان اظهار داشت: همه کارگران مشغول در مشاغل سخت و زیان‌آور با 20 سال سابقه کار متوالی و یا 25 سال سابقه کار متناوب می‌توانند درخواست بازنشستگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تقاضای این افراد در کمیته‌های تخصصی بدوی و تجدیدنظر مرتبط با مشاغل سخت و زیان‌آور موردبررسی قرار می‌گیرد افزود: برای رسیدگی به پرونده متقاضیان بازنشستگی بیش از موعد در مشاغل سخت و زیان‌آور در سال 97، کمیته بدوی بررسی و احراز مشاغل سخت و زیان‌آور با تشکیل 72 نشست و کمیته تجدیدنظر مربوطه با تشکیل 19 نشست نسبت به بررسی و احراز مشاغل سخت و زیان‌آور اقدام کرد.

تفحص از عملکرد سازمان بازنشستگی در مجلسلاریجانی: انحلال صندوق‌های بازنشستگی پاک‌کردن صورت مسئله استخراسان‌رضوی| کمبود معلم در گناباد؛ یک سوم معلمان شهرستان در مرز بازنشستگی هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: از تعداد دو هزار و 727 درخواست که در کمیته بدوی و تجدیدنظر مطرح‌شده، دو هزار و 35 درخواست مورد تأیید قرار گرفت و برای اقدام‌های بعدی به سازمان تأمین اجتماعی ارسال شد.

وی بیان کرد: بنا بر قانون بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان‌آور، کارگران بیمه‌شده این‌گونه مشاغل که براثر عوامل فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی و بیولوژیکی محیط کار غیراستاندارد، تنشی بالاتر از ظرفیت طبیعی به آن‌ها وارد شود، می‌توانند تقاضای بازنشستگی دهند.

آشتاب تصریح کرد: ایمنی و بهداشت‌کار کارگاه‌های مختلف توسط بازرسان به‌صورت دوره‌ای و زمان‌بندی‌شده موردبررسی و نظارت قرار می‌گیرد و موارد لازم تذکر داده می‌شود؛ کارفرمایان کارگاه‌های مختلف مکلف و موظف به ایمن‌سازی محیط کار و رعایت آئین‌نامه‌های مرتبط هستند.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل تجری شامگاه سه شنبه در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در سال‌های گذشته برخی از ماشین‌آلات خدمات شهری به پیمانکاران واگذار شده بود و این موضوع یک دغدغه جدی برای ما به‌وجود آورد که اگر پیمانکاران همراهی لازم را نداشته باشند، با چالش‌هایی متعددی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: برای برطرف کردن این دغدغه سال گذشته ۲۵ میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات در حوزه خدمات شهری هزینه شد و در بودجه امسال نیز ۲۵ میلیارد تومان دیگر برای این امر در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون محیط‌زیست، خدمات شهری، سیما و منظر شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بخشی از باکس‌های زباله در شهر گرگان تخریب یا فرسوده شده است و در بودجه امسال خریداری دو هزار باکس زباله برای شهر گرگان پیش‌بینی شد.

کد خبر 6080402

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • پلی به گذشته - برتری 5-1 بارسلونا مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/4/18) / فیلم
  • اسرائیل: عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل اقدام سیاسی است
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • کمیته شورای امنیت درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به اجماع نرسید
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان