Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:18:33 GMT

دمای 40 درجه در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۰۳۲

دمای 40 درجه در سیستان و بلوچستان

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار در سال جاری بیشینه دمای سه شهر استان به 40 درجه سلسیوس و بیشتر از آن رسید.

به گزارش ایسنا، محمود دیانتی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بیشینه دمای شهرهای زرآباد، نیکشهر و قصرقند به 40 تا 41 درجه سلسیوس رسید و گرم‌ترین روزهای این شهرها را از ابتدای سال تاکنون رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سایر شهرهای استان نیز افزایش دما در چند روز اخیر ملموس بوده است، برای نمونه  شنبه گذشته زابل و هامون در شمال استان با دمای 39 درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان شدند.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: روز گذشته با شمالی شدن جریانات قدری دمای هوای شمال استان کاهش یافت و سبب شد تا امروز هیرمند، زابل و زهک با کمینه دمای 16 درجه سلسیوس خنک‌ترین شهرهای استان شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افزايش دما منطقه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

مصطفی بیک مداح اظهار کرد: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه یک‌هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در جریان بارندگی های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • کاهش دمای هوا در استان
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد