Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شاهرود- ايرنا- مديرکل راه و شهرسازي شرق استان سمنان گفت : نزديک به 2 هزارو580 واحد مسکن مهر استان هنوز تکميل نشده ، بيشتر طرح هاي ناقص مربوط به شرق استان است.

امير عميدي دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : با توجه به سياست وزارت راه و شهرسازي ، ادغام ادارات کل راه و شهرسازي کشور از سال 92 در دستور کار وزارتخانه قرار گرفت و سال 95 هم در حوزه راهداري و حمل و نقل پايانه ها اين طرح عملي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عميدي با بيان اين که ، ادغام ادارات کل راه و شهرسازي استان سمنان به خاطر مشکلاتي که وجود داشت عملي نشد ، افزود : اين امر موجب بروز مشکلات بيشتري شد که درنهايت مسوولان امر تصميم بر تشکيل 2 اداره کل راه و مسکن و شهرسازي در استان سمنان گرفتند.
وي يادآور شد : استقلال اداره کل راه و شهرسازي شرق استان سمنان موجب
دريافت اعتبارات بيشتر و هزينه آن در شاهرود و ميامي مي شود.
مديرکل راه و شهرسازي شرق استان سمنان با بيان اين که حمل و نقل يکي از مقوله هاي مهم اقتصادي است ، افزود : حدود 50 درصد حمل و نقل کالا و مسافر استان سمنان در شرق استان انجام مي شود.
عميدي با تاکيد براين که استقلال بخش حمل و نقل شرق استان ضروري است ، گفت : اين کار نياز به حمايت مسوولان دارد ، اکنون چارت تشکيلاتي معماري وشهرسازي تشکيل شده و رايزني ها براي استقلال کامل اين اداره کل با مرکز استان انجام مي شود.
وي خاطرنشان کرد: براساس قول هاي داده شده قرار است اعتبارات اين اداره کل بصورت مستقل تخصيص يابد .
مديرکل راه و شهرسازي شرق استان سمنان ، ظرفيت حوزه راهسازي و راهداري در اين اداره کل را بسيار بالا عنوان کرد و افزود : نيروهاي متخصص و با تجربه اي در اين اداره کل فعاليت مي کنند.
عميدي گفت : نزديک به 138 دستگاه خودرو سبک ، سنگين و نيمه سنگين در شرق استان وجود دارد که توزيع آن ها براساس طول راه ها انجام مي شود.
وي با بيان اين که ، تعداد ماشين آلات موجود جوابگوي حجم راه هاي شرق استان سمنان نيست، افزود : عمر اين دستگاه ها بالاست ، نوسازي ناوگان امري ضروري است.
مديرکل راه و شهرسازي شرق استان سمنان يادآور شد: پس از تفکيک اداره کل راه و شهرسازي هيچ جابجايي در ماشين آلات راهداري انجام نشده ، براي تامين نيروي انساني هم فراخوان داده شده تا درحوزه مسکن همکاري کنند.
عميدي تصريح کرد : آن تعداد از کارکنان ادارات کل و شهرسازي اهل شرق استان که در نقاط مختلف فعاليت مي کنند، درصورت درخواست مي توانند در اين اداره کل مشغول شوند .
وي افزود : براي سال 98 هنوز اعتباري ابلاغ نشده و اکنون از اعتبار سال 97 هزينه مي شود .
اداره کل راه و ترابري استان سمنان پس از دهه ها فعاليت در شاهرود ، چند ماه پيش تفکيک شد.
پيش از اين اداره کل راه استان سمنان در شاهرودو اداره کل مسکن و شهرسازي در سمنان فعاليت مي کرد.
7359/6167
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق‌شدگی در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، گفت: بیشترین فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی مربوط به استان‌های فارس و اصفهان بوده است. - اخبار اجتماعی -

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از رشد 22 درصدی آمار مصدومان غرق‌شدگی در فروردین سال 1403 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: در فروردین ماه سال جاری 118 نفر دچار غرق‌شدگی شده‌اند که از این تعداد متأسفانه 64 نفر فوت کرده‌اند.

رشد 59 درصدی مصدومان غرق‌شدگی در نخستین ماه سال

وی افزود: آمار حوادث و مصدومان غرق‌شدگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 59 درصد و آمار فوتی‌ها 2 درصد رشد داشته است.

54 فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ 11 فوتی بر اثر غرق‌شدگی

استان‌های دارای بیشترین آمار فوتی و مصدوم غرق‌شدگی

یکتاپرست ادامه داد: بیشترین آمار غرق‌شدگی در استان‌های بوشهر با 15 مصدوم و هرمزگان با 8 نفر بوده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بیشترین فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی نیز مربوط به استان فارس با 11 فوتی و اصفهان با 7 نفر فوتی بوده است.

دریاها عمده علت غرق‌شدن در تابستان

وی با بیان این که غرق‌شدگی در هر بازه زمانی دلیل خاصی دارد؛ بیان کرد: برای مثال در تابستان بیشترین آمار غرق‌شدگی مربوط به غرق شدن در دریاهاست و در برخی بازه‌های زمانی مربوط به غرق‌شدگی در استخرهای کشاورزی است. در فروردین ماه امسال بیشترین آمار غرق‌شدگی به دلیل طغیان رودخانه‌ها و یا در اثر سیلاب بوده است.

یک توصیه مهم به مردم برای پیشگیری از غرق شدگی

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور تأکید کرد: توصیه ما به مردم این است که در هنگام گردش در طبیعت از استقرار در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و در حریم آب‌های جاری مستقر نشوند و اتومبیل خود را نیز در این مکان‌ها پارک نکنند زیرا گاهی مردم تصور می‌کنند که حجم آب رودخانه اندک است اما بارش‌های موسمی می‌تواند باعث طغیان رودها و گرفتار شدن در سیلاب شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • شناسایی ۱۷ هزار هکتار بافت‌ ناکارآمد شهری در خراسان رضوی
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس
  • نمایندگی اداره راه و شهرسازی بردسکن تاسیس شد