Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 35 تُن گوشت مرغ گرم با قیمت تصویب شده برای حفظ تعادل و تثبیت قیمت گوشت مرغ در بازار استان به صورت روزانه توزیع می شود.

سید حسن میرعماد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اکنون مرغ گرم با قیمت تصویب شده هر کیلوگرم 115 هزار ریال به منظور کنترل قیمت گوشت مرغ در بازار استان سمنان عرضه می شود و این روند توزیع با قیمت تصویب شده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: گوشت مرغ گرم با قیمت تصویب شده در ستاد تنظیم بازار در مراکز فروش و عرضه گوشت مرغ در سراسر استان سمنان توزیع می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطر نشان کرد: گوشت مرغ منجمد نیز روزانه توزیع می شود اما میزان توزیع متغیر است.
وی بیان کرد: 100 تُن مرغ منجمد، 21 تُن گوشت گوساله قرمز منجمد وارداتی ، 27 تُن گوشت گرم قرمز گوسفندی در فروردین ‌ماه امسال از سوی پشتیبانی امور دام استان توزیع ‌شده است.
وی اضافه کرد: تخم مرغ نیز با قیمت تصویب شده هر یک کیلوگرم 66 هزار و 100 ریال در استان سمنان به منظور حفظ آرامش بازار توزیع می‌ شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 28 هزار تُن گندم به عنوان محصول راهبردی در استان ذخیره ‌سازی شده و هیچ گونه نگرانی بابت کمبود ذخایر راهبردی استان وجود ندارد.
میرعماد اظهار داشت: هشت هزار تُن برنج و همچنین 2 هزار و 190 تُن شکر سفید به عنوان محصولات راهبردی و مورد نیاز مردم در انبارهای استان ذخیره‌ شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به توزیع برخی محصولات کشاورزی و دامی در استان سمنان گفت: 600 تن جو، 2 هزار تن ذرت، 6 هزار 200 تن کنجاله سویا نیز در بین بهره‌برداران توزیع ‌شده است.
به گزارش ایرنا، 511 واحد پرورش انواع طیور در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد 42 مزرعه مرغ تخم گذار، 12 واحد پرورش شتر مرغ، 6 واحد پرورش بوقلمون با ظرفیت تولید 20 هزار قطعه و بقیه واحدهای پرورش مرغ گوشتی است.
7342/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تنظيم بازار توزيع گوشت مرغ سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها

علی چاله‌چاله رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در حال جمع‌بندی و ارائه خدماتی با هدف بهبود کمی و کیفی نان در سطح استان هستیم که در حوزه‌های مختلف باید کنترل می‌شد و ادارات مختلفی در این زمینه مرتبط بودند.

وی از تهیه سند نان در استان خبرداد و عنوان کرد: متناسب با نیاز استان نسبت به ذخیره‌سازی گندم مرغوب اقدام شده است.

چاله‌چاله گفت: کیفیت نان از نظر استاندار‌های اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی مدنظر قرار گرفته و در حال بهبود است و با مجموعه اقدامات انجام شده نان با کیفیت نسبتاً خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این روند افزایش کیفیت نان استمرار خواهد داشت افزود: تأمین نان کامل و توزیع در استان با توجه به توصیه پزشکان و تأکید استاندار در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: مقرر شده در تعدادی از نانوایی‌ها به صورت نمونه نان کامل پخت و به مردم اطلاع‌رسانی شود و این می‌تواند گام مؤثری در تأمین نان مورد نیاز مردم استان باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان