Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@06:34:30 GMT

84 درصد شهیدان استان زنجان، جوان هستند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۱۶۶

84 درصد شهیدان استان زنجان، جوان هستند

به گزارش ایرنا، علی کاظمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته جوان و اعیاد شعبانیه افزود: شهیدان با الگو گرفتن از جوانان کربلا و با فدای جان خود از جان و ناموس ملت دفاع کردند.
وی اظهار داشت: باید شهدای هشت سال مقدس را الگوی جوانان قرار داده و راه و روش شهدا را به آنان بیاموزیم که امروز جوانان کشور به الگوهایی از این قبیل برای تعالی و یافتن مسیر صحیح زندگی نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظمی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری بوده و در این راستا بنیاد شهید استان با همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، تشکل‌های مذهبی و مراکز علمی برنامه‌های مختلفی مانند یادواره شهدا، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و بزرگداشت شهدا با عنوان آبروی محله در طول سال برای تحقق این مهم به ویژه در بین جوانان تلاش می‌کند.
این مسئول اظهار امیدواری کرد، در سال جدید نیز با الگوگیری از مکتب شهدا و اهتمام به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، فرزندان و جوانانی تربیت شوند که ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان همچنین با گرامیداشت روز ارتش /29 فروردین/ گفت: استان زنجان 858 شهید ارتشی تقدیم انقلاب کرده که در برابر زیاده‌خواهی دشمنان از جان خود گذشته و از کشور و نظام دفاع کرده‌اند.
وی افزود: روز ارتش، بیانگر رشادت‌ نیروهایی است که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و خدمات و تلاش‌های ارزنده‌ای برای حفظ کشور به کار برده و با تمام قوا ایستادگی کرده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم، مایوس کرده‌اند.
کاظمی با بیان اینکه 54 شهید ارتش زنجان از شهدای شاخص هستند، خاطرنشان کرد: شهید غلامرضا مخبری فرمانده تیپ 2 زرهی زنجان، شهید غنی محمدلو معاون اطلاعات عملیات تیپ 1 لشکر 77 خراسان، شهید ایاز محمدی‌زاده معاون گردان، شهید رحمان فروزنده فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان شرقی و شهید حشمت‌اله سلطانی معاون گردان از جمله این‌ها به شمار می‌روند.
مدیرکل بنیاد شهید زنجان ادامه داد: در این میان 133 آزاده ارتشی و یک هزار و 435 جانباز ارتشی از افتخارات استان به شمار می‌روند.
وی اضافه کرد: 31 نفر از جانبازان سرافراز ارتشی استان نیز جانباز 70 درصد هستند.
9556
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان زنجان بنیاد شهید جامعه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر جمعه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان دیدار کرد.

رئیس جمهور با حضور در منزل شهیدان طوسی با مادر شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 6082493

دیگر خبرها

  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است