Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:56:34 GMT

دانشگاه گیلان در دوره پسادکتری دانشجو می پذیرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۲۹۹

دانشگاه گیلان در دوره پسادکتری دانشجو می پذیرد

رشت - ایرنا- دانشگاه گیلان برای پذیرش پژوهشگر زیر نظر اعضاء هیات علمی برجسته این دانشگاه در دوره‌های پسادکترا (فوق دکتری) اقدام کرده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان روز دوشنبه درباره پذیرش دوره پسادکتری در این دانشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای دانش آموختگان مقطع دکتری در زمینه ‌انجام تحقیقات موثر و تکمیل پژوهش‌ های صورت گرفته در دوره دکتری، استفاده از توان علمی و تجربه های پژوهشگران برای تولید علم، گسترش مرزهای دانش و رفع نیازهای علمی، پژوهشی و مشکلات کشور انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید رهسپار با بیان این که با توجه به تفاهمنامه بین دانشگاه گیلان و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، امکان بهره‌مندی از حمایت صندوق برای این دوره‌ ها نیز امکان پذیرست، افزود: تاکنون بیش از 10‌ محقق پسادکتری این دوره را با موفقیت در این دانشگاه گذرانده و یا مشغول گذراندن این دوره پژوهشی هستند.
رهسپار خاطر نشان کرد: متقاضیان برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت معاونت پژوهشی دانشگاه گیلان مراجعه و یا با کارشناس حوزه مدیریت پژوهشی دانشگاه با شماره تلفن 01333690370 تماس گیرند.
پسادکتری دوره هایی یکساله است که قابل تمدید به حداکثر دو سال هستند و از شرایط ورود به این دوره اینست که دانشجوی دکتری در گذراندن دوره اش موفقیت های نسبی خوب و ویژگی ممتازی داشته باشد.
هم اکنون حدود 17 هزار دانشجو در رشته های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند؛ این دانشگاه دارای افزون بر 560 عضو هیات علمی است.
دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای 10 دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی، مکانیک و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.
دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد.
7286 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دانشگاه گيلان پذيرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش با اشاره به اینکه از ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند، گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده و آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از شنبه اول اردیبهشت تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.
علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ۶۸۷۶۵ نفر مرد و ۵۶۴۰۹ نفر زن هستند، افزود:داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه این دانشگاه به آدرس azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.
وی افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳