Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم آغاز طرح امنیت و انضباط اجتماعی در تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این طرح پلیس در بیش از دو هزار پارک حضور پیدا خواهد کرد و نظارت دائم خواهد داشت.

وی گفت: در این طرح، امنیت و انضباط بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در اولویت پلیس است و با خرده فروشان موادمخدر، معتادان متجاهر و کسانی که به نوعی مزاحمت برای خانواده‌ها ایجاد کنند، برخورد جدی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی افزود: امسال پاکسازی پایتخت از لوس وجود معتادان متجاهر از شعار‌های پلیس پایتخت است که باید انجام شود و خوشبختانه توانسته‌ایم سرانه وقوع جرایم را کاهش دهیم.

وی گفت: امیدواریم با حضور ۱۰۰ درصدی پلیس در اماکن تفرجگاهی وضعیت مطلوبی را شاهد باشیم و خوشبختانه در بخش کاهش جرایم سرقت خرد نیز با تلاش همه همکارانم وضعیت خوبی را شاهدیم و وقوع این جرم نیز کاهش پیدا کرده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: حضور ماموران پلیس در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها ۲۴ ساعته خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس پلیس انضباط اجتماعی سرقت جرم ماموران پلیس پلیس امنیت اجتماعی سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷۴ نفر متهمان در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت امروز اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی، طی چند روز گذشته شبکه‌ای از سارقان خشن و قاپ‌زنان در قالب 21 باند متلاشی و 74 نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان بیش 500 دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود‌‌، افزود: این افراد بیشتر سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی‌های خوب با دستگاه قضایی بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از طرح‌های در حال اجرا، پایش الکترونیکی مجرمین که در سایر استان‌ها نیز اجرا شده است، می‌توان به عنوان طرحی با هدف کاهش جرایم و افزایش رضایت مردم نام برد.

وی گفت: اگرچه آمار سرقت‌های مسلحانه کاهش یافته، اما دسترسی مجرمان به سلاح گرم همچنان یک معضل جدی است و به همین دلیل، برخورد قاطع با این افراد ضروری است. در همین راستا، تشدید مجازات‌ها از طریق قوانین در حال پیگیری، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این معضل ایفا کند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور، کارگروهی با حضور فراجا تشکیل شده است و تدابیر لازم برای ارتقای کیفیت آزمون اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار