Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  اظهار داشت: بهزیستی به عنوان دستگاه متولی رسیدگی به موضوع مناسب‌سازی وظایف سنگینی برعهده دارد و برای انجام اقدامات لازم در این راستا باید اداره‌های بهزیستی و مراکز تابعه خود در بحث مناسب‌سازی برای تردد معلولان و جانبازان مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوان‌مدنی با اشاره به حضور کارشناسان بهزیستی در اداره‌ها و سایر ارگان‌های دولتی برای بازرسی ساختمان‌ها و فضاهای مناسب‌سازی، گفت: کارشناسان باید در این امر خطیری که به عهده دارند براساس قوانین و ضوابط عمل کنند، چراکه کسب امتیاز دستگاه‌ها برای جشنواره شهیدرجایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

منوچهر محمدی، معاون پشتیبانی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در ادامه، افزود: نحوه مناسب‌سازی فضاهای اداری و شهری براساس شیوه‌نامه ابلاغی است که برای روسا و کارشناسان مناسب‌سازی بهزیستی شهرستان‌های تابعه تشریح می‌شود و وظیفه این افراد است که در طول یک ماه با ارائه مستندات لازم چندین جلسه مناسب‌سازی را با حضور فرمانداران و روسای دستگاه دیگر برگزار و توجه به موضوع مناسب‌سازی را در اولویت کار خود قرار دهند.
انتهای  پیام/ز

 

بهزیستی  دستگاه متولی رسیدگی به موضوع مناسب‌سازی است 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توانبخشی ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تحقق شعار سال و اجرای اولویت‌های چهارگانه سازمان زندان‌ها در سال جدید، به همت اداره اشتغال و حرفه آموزی اداره کل زندان‌های البرز، قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در حین خدمت در ندامتگاه فردیس تشکیل شد.

اصغر فتحی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز طی حکمی سید حسین شمس زاده علوی، مسؤول اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه فردیس را به عنوان مسؤول این قرارگاه منصوب کرد.

این قرارگاه در سال گذشته به‌صورت آزمایشی با همکاری اداره کل‌های فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با آموزش ۲۰۰ سرباز وظیفه به آنان گواهینامه معتبر اعطا کرد.

کد خبر 6081377

دیگر خبرها

  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان