Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:21:13 GMT

پیش بینی بارش برف و باران در چهارمحال بختیاری

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۶۳۶

پیش بینی بارش برف و باران در چهارمحال بختیاری

شاهرخ پارسا در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش بینی بارش برف و باران در چهارمحال بختیاری، اظهار داشت: بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی با ادامه استقرار شرایط ناپایدار بر استان، طی امروز گاهی وزش باد نسبتاً شدید به تدریج در اواخر وقت افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: روز سه شنبه با تقویت ناپایداری‌ها، گستره بارش‌ها مناطق بیشتری از استان را در بر می‌گیرد و رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در غالب مناطق به ویژه در نیمه غربی استان مورد انتظار است.

وی اظهار داشت: با توجه به کاهش دما در لایه‌های جو، رگبار برف در برخی مناطق به ویژه شمال غرب (شهرستان کوهرنگ) استان پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: پارامتر دما طی روز سه شنبه و صبح چهارشنبه کاهش نسبی خواهد داشت.

کد خبر 4597093

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری آمده است؛ فعالیت این ناپایداری‌های همرفتی امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه، به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و احتمال تگرگ ظاهر می‌شود و تا روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

منطقه اثر این سامانه در سراسر استان به خصوص شهرستان‌های کوهرنگ، شهرکرد، فرخشهر، بروجن، بن سامان، کیار، فارسان اردل، لردگان، خانمیرزا و فلارد می‌باشد.

احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها، لغزندگی سطح جاده ها، صاعقه، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و سبک در اثر وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان