Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:45:38 GMT

بارش باران و برف خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۶۷۴

بارش باران و برف خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:طی روزهای پایانی هفته بارش باران و برف خراسان رضوی را فرا می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، یحیی قاینی پور در این رابطه گفت: بارش باران و برف از فردا خراسان رضوی را فرا می گیرد و این بارش‌ها به طور متناوب تا روزهای پایانی هفته کنونی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش‌های پراکنده باران که در روزهای اخیر در خراسان رضوی آغاز شده است از روز سه شنبه شدت می‌گیرد که این بارش‌ها در نوار شمالی و شرقی استان بیشتر به صورت رگباری رخ می دهد و در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی به صورت برف و باران پیش بینی شده است.

قاینی پور ادامه داد: بیشترین بارش‌ها در این مدت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه همین هفته رخ می‌دهد و دمای هوای خراسان رضوی طی دو روز آینده نسبت به امروز کاهش می یابد.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد 13 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روز چهارشنبه به 10 درجه می رسد.

قاینی پور افزود: طی 24 ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای 27 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی بوده اند.

وی اضافه کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت 51 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران در راه خراسان رضوی است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سارا حکمی در گفتگویی با بیان اینکه بارش پراکنده باران از عصر دیروز در نقاط مختلف استان آغاز شد که این بارش ها از ظهر امروز با گستردگی و شدت بیشتر تداوم خواهد یافت، اظهارکرد: بارش باران روز گذشته، مناطق شمالی و غربی خراسان رضوی را فرا گرفت و امروز علاوه بر این مناطق، نواحی مرکزی و شرقی نیز میزبان بارش باران خواهند بود.

وی گفت: فردا حجم بارش ها به اوج خود خواهد رسید که با شدت گرفتن این بارش ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

حکمی افزود: وزش باد و ماندگاری هوای خنک از دیگر پدیده های جوی استان است که تا اواخر هفته جاری تداوم دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان بودند و در همین مدت، دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۸ درجه در نوسان بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899094

دیگر خبرها

  • باران در راه خراسان رضوی است
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان