Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@19:53:32 GMT

خبری که استقلالی‌ها را خوشحال کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۶۹۵

خبری که استقلالی‌ها را خوشحال کرد

بهترین خبر برای استقلالی‌ها قبل از دیدار با الهلال این است که شفر امکان استفاده از ۳ بازیکن تاثیرگذارش را برای این بازی پیدا کرد.

به گزارش مشرق، گرچه آبی پوشان دیدارهای اخیرشان را با پیروزی پشت سر گذاشته و کمترین مشکل را در این بازی‌ها داشتند، اما غیبت ۳ بازیکن مهم آنها به دلیل مصدومیت و محرومیت، نگرانی‌هایی را ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وریا غفوری و طارق همام دو بازیکن مصدوم آبی پوشان که هفته‌هایی را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند، در آخرین روزهای حضور آبی پوشان در تهران مصدومیت را پشت سر گذاشتند و همراه کاروان این تیم راهی امارات شدند.

بیشتر بخوانید:

واکنش استقلال به شایعه جذب دژاگه

غفوری و همام روز گذشته بدون هیچ مشکلی در تمرین گروهی آبی پوشان حضور یافتند تا مشخص شود مشکلی بابت حضور در ترکیب این تیم ندارند و در صورتی که شفر نسبت به استفاده از آنها احساس نیاز کند، محدودیتی در این زمینه ندارد.

همچنین بازگشت فرشید باقری به اردوی این تیم بعد از طی کردن دوران محرومیت، اتفاق خوب دیگری برای آبی پوشان است تا آنها برای دیدار با الهلال اکثر بازیکنان تاثیرگذارشان را در خدمت داشته باشند.

به این ترتیب تنها غایبان استقلال در این دیدار حساس فرشید اسماعیلی، اللهیار صیادمنش و رضا آذری خواهند بود.

دیدار تیم‌های استقلال و الهلال از هفته چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (سه شنبه) در امارات برگزار می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل استقلال الهلال عربستان وریا غفوری همام طارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 846798 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند