Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:52:48 GMT

تیم فوتبال سپیدرود رشت جریمه نقدی شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۷۰۴

تیم فوتبال سپیدرود رشت جریمه نقدی شد

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، آرای مربوط به دیدار تیم های سپیدرود و پرسپولیس اعلام و تیم سپیدرود 80 میلیون ریال جریمه نقدی شد.
علیرضا وهابی افزود: طبق اعلام کمیته انضباطی ، روز 25 اسفند ماه در بازی سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران ، از سوی تماشاگران تیم سپیدرود رشت شعارهایی نسبت به داور مسابقه و تیم مقابل داده شد که تیم به این سبب به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین طبق این رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل استفاده تماشاگرانش از شعارهایی نسبت به داور و تیم مقابل باید 80 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
وی بیان کرد: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران روز 25 اسفندماه سال گذشته در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر کشور در ورشگاه سردارجنگل رشت به دیدار هم رفتند که در نهایت تیم پرسپولیس با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست داد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور 16 تیم با کسب 19 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.
7285 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فوتبال فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.   وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

دیگر خبرها

  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد