Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@12:45:03 GMT

چگونه از طریق خانه افراد به شخصیت شان پی‌ ببریم؟

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۷۰۹

چگونه از طریق خانه افراد به شخصیت شان پی‌ ببریم؟

ساعت24 - در این گزارش قصد داریم به شما یاد دهیم که چگونه از طریق خانه افراد، می‌توانید به شخصیت‌شان پی‌ ببرید.

 این که شما خانه مرتب یا نامرتبی دارید، علاوه بر علاقه شما به این کار، شخصیت تان را نیز فاش می‌کند. در واقع زمانی که شما وارد خانه فردی می‌شوید، از روی ظرف‌هایی که در سینک ظرفشویی هست، از روی کمد لباس‌ها یا حتی شلوغی و خلوتی دکوراسیون خانه، می‌توانید تا حدودی به شخصیت طرف مقابل تان پی ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دوست دارید که این مهارت را بیاموزید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

خانه مرتب، اما کمد بهم ریخته‌ای دارند

زمانی که شما وارد خانه این افراد می‌شوید، آن‌ها خانه به ظاهر جمع و جور و مرتبی دارند، اما زمانی که در کمد لباس یا حتی کابینت‌های آن‌ها را باز می‌کنید، تازه به عمق فاجعه پی می‌برید. در کشوی کابینت آشپزخانه آن‌ها قیچی شکسته افتاده یا این که قاشق و چنگال‌ها به صورت نامرتب و قاطی در کشور قرار گرفته است.

کمد لباس‌های آن‌ها نیز همچنین... کفش‌ها و کیف‌ها در پایین کمد پرت شده و لباس‌ها روی هم سوارند. این افراد اگرچه به ظاهر اهمیت زیادی می‌دهند، اما در باطن شخصیت نامنظمی دارند. آن‌ها برای این که دیگران را تحت تاثیر قرار دهند، تنها ظاهرشان را حفظ می‌کنند، اما در خلوت خود به گونه‌ای دیگرند.

این افراد حتی حوصله ندارند که چیزهای قدیمی، کهنه یا از کار افتاده را دور بریزند، به جای آن ترجیح می‌دهند که تمام شان را در یک جا بچپانند. آن‌ها بیشتر از تمیزی، به جذابیت اهمیت می‌دهند. از این رو همیشه به ظاهر خود و خانه شان می‌رسند در حالی که در زیر آن ظواهر پر زرق و برق حقیقت دیگری نهفته است. در ارتباط با این افراد نیز باید احتیاط بیشتری به خرج داد، زیرا ممکن است که واقعیت را آنگونه که باید، نشان ندهند.

تعمیر خانه را مدام به تعویق می‌اندازند

برخی از افراد سال‌های زیادی در یک خانه زندگی می‌کنند که شرایط مناسبی ندارد. به عنوان مثال کاغذ دیواری‌های کهنه یا کابینت‌های شکسته‌ای دارند، اما حاضر نیستند برای درست کردن آن‌ها هزینه کنند. آن‌ها همیشه در این فکرند که شرایط شان موقتی ست و به زودی از آن خانه خارج می‌شوند، در حالی که شاید این زمان به چند سال هم بیانجامد.

در واقع این افراد حاضرند که با نام «شرایط موقتی» سال‌ها اوضاع نامطلوب را تحمل کنند. از نظر روانشناسان، این افراد در آینده زندگی می‌کنند، از این رو به زمان حال شان اهمیت چندانی نمی‌دهند. آن‌ها زمان حال را تنها اوضاع موقتی می‌دانند که حاضرند با تمام سختی هایش کنار بیایند.

البته نمی‌توان از این افراد انتظار زیادی داشت، زیرا آن‌ها برنامه خاصی برای زندگی شان ندارد. در حقیقت منتظر یک امداد غیبی از عالم خارج اند تا در زندگی آن‌ها تغییری ایجاد کند، در غیر این صورت همیشه به همان وضعیت نامطلوب خود ادامه می‌دهند.

میز کار آن‌ها همیشه بهم ریخته است

یکی از مکان‌هایی که با مشاهده آن خیلی ساده می‌توان شخصیت طرف مقابل را حدس زد، میز کار است. بعضی از افراد میز کارشان همیشه مرتب است. آن‌ها برگه هایشان را در پوشه‌ای گذاشته اند، کتاب هایشان را در قفسه‌ها قرار داده اند و حتی خودکارهایشان را هم روی میز رها نمی‌کنند. اما نقطه مقابل این افراد، آن‌هایی هستند که تمام وسایل شان، از کاغذ گرفته تا کتاب و لپ تاپ و حتی بشقاب میوه شان هم روی میزشان است.

اگر شما همیشه پشت میزتان در حال کار هستید و میزتان شلوغ است و از طرف دیگر، می‌توانید هر آنچه می‌خواهید را به راحتی پیدا کنید، نه تنها بد نیست، بلکه نشاندهنده این است که شما فرد خلاق و باهوشی هستید. اما اگر شما با میزتان کار زیادی ندارید و تنها هفته‌ای یک بار پشت آن می‌نشینید و آن را به همان حالت نامرتب رها می‌کنید، بدین معنی ست که شما فرد بی برنامه‌ای هستید. در واقع شما یک برنامه‌ای برای خود می‌چینید و آن را مدام تغییر می‌دهید. یا به بیان دیگر، ایده‌ای در سر دارید و برای آن هم یک قدم بر می‌دارید، اما در نهایت رهایش می‌کنید و به دنبال کار دیگری می‌روید.

سبد رخت چرک‌ها و سطل زباله شان همیشه پر است

کمتر کسی ست که از تمیزی بدش بیاید، اما هستند افرادی که زندگی کردن در چنین شرایطی برایشان عادی و راحت است. اگر به خانه این افراد بروید، می‌بینید که سطل زباله آن‌ها همیشه تا انتها پر است به طوری که بوی زباله همه جا را فرا گرفته، یا این که درون سینک ظرفشویی شان آنقدر ظرف است که دیگر هیچ ظرف تمیزی برای استفاده نمانده است. اگر چه انجام چنین کارهایی نیاز به حوصله دارد، اما چیزی نیست که بتوان آن را به تعویق انداخت. در واقع ما باید هر روز زمانی را صرف کارهای ضروری زندگی مان کنیم.

اما چنین افرادی مدام برای خودشان بهانه می‌تراشند: «من خسته ام»، «من وقت ندارم» یا این که «فردا تمام شان را انجام می‌دهم.». این افراد از نظر روانشناسی بخش مهمی از زندگی شان را نادیده می‌گیرند. انجام کارهایی، چون لباس شستن، ظرف شستن و یا خارج کردن زباله‌ها از خانه، اولویتی درست مانند کار کردن یا رابطه عاطفی دارد. کسی که به این مسایل اهمیت نمی‌دهد، دیگر مسایل مهم زندگی اش را هم نادیده خواهد گرفت.

خانه آن‌ها شبیه خانه ارواح است

بعضی از افراد به ظاهر خانه خود اهمیت نمی‌دهند. در واقع زمانی که وارد خانه آن‌ها می‌شوید، احساس می‌کنید که هیچکس در آن خانه حضور ندارد. تنها یک مبل و یک تلویزیون و چند دست ظرف در خانه آن‌ها وجود دارد که تنها نیازهای اساسی شان را برطرف می‌کند. این خانه‌ها معمولا شبیه خانه‌های دانشجویی ست، اما افرادی که به طور دائمی در چنین خانه‌هایی زندگی می‌کنند، به راستی چه ویژگی‌های دارند؟

اگر یک فرد زمان زیادی را در خانه اش بگذراند، اما اهمیتی به وسایل مورد نیاز خانه اش ندهد، نشانه این است که فرد هنوز به بلوغ فکری نرسیده. در واقع این فرد منتظر شخصی دیگر ست که بیاید و دستی به سرو روی خانه اش بکشد. این افراد فکر می‌کنند که بالاخره مادرشان یا شریک زندگی شان از راه می‌رسند و خانه شان را از حالت مرده و بی روح خارج می‌کنند.

آن‌ها سرویس بهداشتی کثیفی دارند

حمام جایی ست که ما تمام مشکلات مان را فراموش می‌کنیم و در آن آرام می‌گیریم. یک حمام آب گرم می‌تواند حال ما را از این رو به آن کند. حال فکر کنید که چنین مکانی کثیف باشد. سرویس بهداشتی یکی دیگر از مکان‌های خانه است که می‌تواند شخصیت افراد را لو دهد. اگر فردی به چنین مکانی اهمیت ندهد، در واقع نه تنها به جسم خودش، بلکه به روح و روان و آرامش خودش هم اهمیت نمی‌دهد.

اگر سرویس بهداشتی شما بوی عود، مواد شوینده یا روغن‌های معطر دهد، اگر سینک دستشویی تان تمییز و براق باشد، نشاندهنده این است که شما برای خودتان ارزش قائل اید، اما اگر غیر این باشد، شما آرام بخش‌ترین مکان خانه تان را از خودتان دریغ کرده اید.

خانه آن‌ها پر از وسایل بدون استفاده است

حتما دیده اید خانه‌هایی را که پر از وسایل بدون استفاده اند. مبل‌هایی که هیچ کس روی آن‌ها نمی‌نشیند، تابلوهایی که شکسته اند یا صندلی‌های کهنه‌ای که به بالکن منتقل شده اند و هیچ زیبایی ندارند. این رفتار در واقع نشاندهنده این است که صاحب این خانه علاقه‌ای به دور ریختن اشیا ندارد، در واقع او هر چه از گذشته داشته را برای خود نگه می‌دارد. روان شناسان می‌گویند که این افراد از ایجاد تغییرات فراری اند از این رو ترجیح می‌دهند که تا جای ممکن تغییراتی را حتی در دکوراسیون محل زندگی شان ایجاد نکنند؛ بنابراین اگر به فکر ریسک کردن هستید، دور این افراد را خط بکشید.

منبع:برترین ها

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام هولناک مقابل خانه ستاره نامدار فوتبال؛ خانواده ات را می کشیم اگر به این تیم برگردی!

به گزارش همشهری آنلاین این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

به گزارش‌ رسانه‌های آرژانتینی یک خودرو، تابلویی را در مقابل محلی که خانواده دی ماریا در آن زندگی می‌کنند، گذاشته است. روی این تابلو پیامی نوشته شده که حتی ماکسیمیلیانو پولارو، فرماندار روزاریو، نمی‌تواند امنیت آن‌ها را در صورت بازگشت به این شهر تضمین کند.

روی این تابلو این پیام نوشته شده است: "به پسرت آنخل بگو به روزاریو برنگردد، چون ما یکی از اعضای خانواده را خواهیم کشت. حتی پولارو هم قرار نیست شما را نجات دهد. ما یادداشت‌های کاغذی نمی‌گذاریم، ما فقط گلوله‌ها و افراد کشته‌شده را به‌جا می‌گذاریم."روزاریو، یکی از بزرگترین قطب‌های کشاورزی جهان، شاهد افزایش شدید خشونت از سوی گروه‌های قاچاق مواد مخدر بوده است. این شهر بندری به گفته کارشناسان اخیرا به یک محل مناسب برای توزیع موادمخدر تبدیل شده است.

دی ماریا در سال ۲۰۰۷ پس از انجام ۳۶ بازی برای روزاریو سنترال، باشگاه دوران کودکی خود را ترک کرد و سپس با بنفیکا امضا کرد. او طی ۳ سال ۱۲۵ بازی برای این باشگاه پرتغالی انجام داد. او سپس پرتغال را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. سپس این ستاره آرژانتینی به منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و یوونتوس رفت و سپس به بنفیکا بازگشت.

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، نیز سال گذشته در نامه‌ای پس از حمله افراد مسلح ناشناس به سوپرمارکت متعلق به خانواده همسرش، تهدید شده بود. در ماه مارس، مردی ناشناس سوار بر موتور و به کرکره‌های فلزی روی پنجره‌ها و درب ورودی این مغازه شلیک کرد. گزارش شده بود که ۱۴ تیر به این مغازه شلیک شده است.

کد خبر 840824 برچسب‌ها آرژانتین ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • آشنایی با نمونه‌ای از تست شخصیت تبتی
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • ۱۰ کتاب برتر روان شناسی رشد شخصیت که در نوروز باید بخوانید
  • پیغام هولناک مقابل خانه ستاره نامدار فوتبال؛ خانواده ات را می کشیم اگر به این تیم برگردی!
  • اگر این نشانه‌ها را دارید بسیار شخصیت قوی دارید
  • سراوان ، مهمان نوروزی رو کجا ببریم ؟؟
  • ارتباط شخصیت هر فرد با پا‌های آن