Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه اعلام کرد که در مذاکرات صلح سوری که قرار است در شهر «آستانه» قزاقستان برگزار شود، شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، «گیر پدرسون» فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه از مشارکت خود در مذاکرات صلح سوری آتی خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی اعلام کرد که قصد دارد در گفتگوهای صلح سوری در شهر «آستانه» در کشور قزاقستان شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیشتر برخی اخبار از عدم حضور پدرسون در جریان مذاکرات صلح سوری در آستانه منتشر شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوریه آستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!

زی‌سان؛ شرکت سرمایه‌گذاری قدیه اعلام کرد که قصد دارد نخستین بازی‌پارک موضوعی جهان بر اساس انیمه مشهور ژاپنی «دراگون بال» (Dragon Ball/ گوی اژدها) را در عربستان سعودی بسازد.

به گزارش زی‌سان به نقل از بی‌بی‌سی، این شهربازی اولین جاذبه تفریحی جهان است که بر پایه مجموعه کتاب‌ها و انیمه محبوب دراگون بال ساخته می‌شود.

به گزارش شرکت سازنده، اژد‌هایی به طول ۷۰ متر در مرکز این شهربازی قرار می‌گیرد و دست‌کم ۳۰ وسیله بازی خواهد داشت. مساحت این شهربازی نیز بیش از نیم میلیون مترمربع است و از ریاض، پایتخت عربستان سعودی، تنها ۴۰ دقیقه فاصله دارد.

قدیه یک پروژه تفریحی و گردشگری بزرگ با امکانات متنوع شامل پارک‌های تفریحی، مراکز ورزشی، مراکز خرید، هتل و سایر امکانات است که در نزدیکی ریاض ساخته می‌شود و بخشی از طرح آینده‌نگر پادشاهی سعودی برای تنوع بخشیدن به اقتصاد این کشور محسوب می‌شود که هدف آن کاهش اتکا به سوخت‌های فسیلی است.

به گزارش وب‌سایت رسمی دراگون بال، این شهربازی یک ترن هوایی خواهد داشت که داخل اژد‌هایی حرکت می‌کند که از شنرون [اژد‌های معروف این انیمه]الگوبرداری شده است.

مجموعه کتاب‌های مصور (کمیک استریپ) دراگون بال نخستین بار در سال ۱۹۸۴ منتشر شدند و ماجرا‌های پسری جوان به نام سان گوکو را روایت می‌کردند که با دختر نوجوانی به نام بولما آشنا می‌شود و آنها با هم سفری ماجراجویانه را آغاز می‌کنند تا هفت گوی با سری اژد‌ها (دراگون بال) پیدا کنند و بتوانند اژد‌هایی قدرتمند به نام شنرون را احضار کنند؛ چون شنرون می‌تواند بزرگ‌ترین آرزوی هرکس را براورده کند. این مجموعه یکی از تاثیرگذارترین و پرفروش‌ترین داستان‌های مصور ژاپنی بود.

به گزارش الشرق‌الاوسط، احداث این شهربازی به برنامه راهبردی بن سلمان برای جذب سالانه بیش از ۱۵۰ میلیون بازدید‌کننده تا سال ۲۰۳۰ کمک خواهد کرد. 

به گفته عبدالله بن ناصر الداود، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری قدیه، این طرح که با مشارکت شرکت سازنده انیمه دراگون بال (Toei Animation) اجرا می‌شود، به احداث یک شهربازی منحصر‌به فرد کمک می‌کند که ترکیبی بی‌مانند از ماجراجویی و سرگرمی و همچنین تنوع و گوناگونی برای همه سلیقه‌ها خواهد بود.

tags # عربستان سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • خبرگزاری روسی: شرکت های خارجی پس از ترک روسیه ۱۰۷ میلیارد دلار ضرر کردند
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • سهام شل در پروژه ال‌ان‌جی ساخالین به گازپروم رسید
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟
  • اسرائیل هیات مذاکره کننده خود را از قطر فراخواند
  • واکنش قطر به خبر ترک میز مذاکره توسط هیات اسرائیلی
  • نساجی در آستانه جذب یک دروازه بان برزیلی