Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سرهنگ مجید سوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: طرح احداث واحد مسکونی برای سیل زدگان لرستانی توسط نمازگزاران مساجد این شهرستان آغاز شد.

 سوری  افزود: این طرح با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان، امامان جماعت، هیات امنا و فرمانده هان پایگاه‌های مقاومت مساجد برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در این طرح هرمسجد در بروجرد کمک‌های مردم را برای ساخت یک واحد مسکونی برای سیل زدگان جمع آوری می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: درجریان سیل اخیر در پلدختر و معمولان ۲۵۰ نفر از بسیجیان و پاسداران این شهرستان به این مناطق اعزام شدند.

 سوری اضافه کرد: با همکاری گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاکسازی معابر و منازل سیل زدگان انجام و روزانه سه هزاربسته غذایی توسط بسیجیان شهرستان ازکمک‌های مردمی در اختیارسیل زده قرار گرفت.

وی ادامه داد:همچنین بسیجیان شهرستان ۲۰۰ تن کالا اهدایی ازطرف مردم شهرستان درپلدختر توزیع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: سپاه پاسداران یک سازمان برجسته درکشور است که در همه عرصه‌های نظامی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی پیشتازاست.

 سوری افزود: دلیل عصبانیت و دشمنی دشمنان علیه سپاه و انقلاب برجسته بودن سپاه درهمه عرصه‌های انقلاب اسلامی ایران است، و سپاه پاسداران با همه قوا در خدمت انقلاب و اسلام و ایران و ولایت و رهبری است.

انتهای پیام/پ

احداث واحد مسکونی درمناطق سیلزده، توسط نماز گزاران مساجد بروجرد آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رؤسای برخی ادارات، هیأت امنای مساجد، شخصیت‌های مذهبی و سیاسی شهرستان آستارا امروز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، با حضور در سپاه ناحیه آستارا از زحمات پاسداران قدردانی کردند.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این دیدار گفت: سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که عملیات وعده صادق و پاسخ دندان شکنِ سپاه پاسداران به حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، موجی از غرور و شادمانی در ایران و کشور‌های حامی مردم مظلوم فلسطین به وجود آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: برای دوست و دشمن ثابت‌شده است که سپاه پاسداران که از مکتب سرخ عاشورا پیروی می‌کند ضامن امنیت و آرامش کشور است و اقتدار آن اقتدار مردم ایران‌زمین است.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در کشور گفت: سپاه پاسداران نیرویی است که با پیروی و به تاسی از سیره امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بدیع و شجاعانه‌ای رقم زد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز در بازسازی و آبادانی کشور و جهاد علمی مشارکت نمود و در یاری رسانی در انواع بحران‌ها، دشواری‌ها و مصائب، حضوری گسترده، چشمگیر و مؤثر داشت.

حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده رئیس تبلیغات اسلامی آستارا هم در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران اسلامی به دستور امام خمینی (ره) گفت: سپاه پاسداران با ایجاد بسیج، ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کرد و با تشکیل بسیج اقشار، مردم به سمت ایجاد یک جامعه توحیدی و الهی قدم برداشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به نقش پاسداران در تأمین امنیت کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و داشتن نیرو‌های متعهد و ولایت مدار، از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت می‌کند.

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از فرمانده سپاه ناحیه آستارا تقدیر بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل