Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته معاون روابط کار وزیر کار از تصویب حق مسکن 100 هزار تومانی در کمیسیون اجتماعی دولت خبر داد. سوال اینجاست که آیا این افزایش، در فیش حقوقی اردیبهشت کارگران اِعمال خواهد شد؟

علی خدایی (عضو کارگری شورای عالی کار) با بیان اینکه تا همین حالا هم خلف وعده صورت گرفته، می‌گوید: براساس وعده‌های وزیر کار انتظار ما این بود که افزایش حق مسکن در فروردین ماه در هیات دولت تصویب شود و به حقوق فروردین کارگران برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه می‌دهد: مع‌الوصف انتظارمان این است که هرچه زودتر افزایش حق مسکن در هیات دولت به تصویب نهایی برسد و ابلاغ شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا کارگران اردیبهشت ماه منتظر افزایش 60 هزار تومانی حق مسکن در فیش‌های حقوقی خود باشند، می‌گوید: قاعدتاً باید چنین باشد البته توقع ما بیش از اینهاست؛ ما توقع داریم اجرای افزایش حق مسکن را از همان فروردین تصویب و ابلاغ کنند و مابهالتفاوت فروردین را هم با حقوق اردیبهشت به حساب کارگران واریز نمایند.

افزایش 60 هزار تومانی حق مسکن در جلسه بهمن ماهِ شورای عالی کار تصویب شد؛ بر اساس این مصوبه، حق مسکن کارگران از 40 هزار تومان به 100 هزار تومان افزایش یافت. با این حال این افزایش نیازمند تصویب در هیات دولت است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای عالی کار حق مسکن کارگران 98 افزایش حق مسکن کارگران به 100 هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر اسکناس دلار در معاملات امروز (سه‌شنبه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۱۸۱ تومانی به ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و نرخ یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۸۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۷۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و حواله آن با افزایش ۱۹۹ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۴۶ تومان افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • خوفی که به جان کارگران افتاد | کاهش حقوق در صورت تعطیلی پنجشنبه ها
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟