Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:05:33 GMT

کارگاه- مسابقه معماری قوام الدین شیرازی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۹۵۸

کارگاه- مسابقه معماری قوام الدین شیرازی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر این کارگاه مسابقه ظهر دوشنبه در جریان برگزاری بخش کارگاهی این رویداد بیان کرد: در راستای برگزاری این رخداد یک همدلی بزرگی در شیراز به وقوع پیوست که نظیر آن را در کمتر نقطه‌ای از کشور می‌توان مشاهده کرد.

عبدالوهاب زنگنه ادامه داد: در این کارگاه مسابقه که امسال پنجمین دوره آن شروع به کار کرده، سعی داریم نشان دهیم که معماری فقط محدود به ساخت سرپناه نیست بلکه معماری می‌تواند در مواجهه با مسائل اجتماعی راهکارهای خودش را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد که امسال در پنجمین دوره این کارگاه مسابقه راهکارهای مناسبی در مواجهه با مسائل اجتماعی ارائه شود.

در ادامه جلسه مهدی پیروی دبیر اجرایی این کارگاه مسابقه نیز عنوان کرد: سعی داریم که با این کارگاه مسابقه محصولات و ساخته‌های هنری و معماری را در دسترس و اختیار مردم قرار دهیم.

وی گفت: این رویداد باعث رخدادهای مشابه نیز شده و همچنین باعث شده که شرکت کنندگان در این جشنواره برای سال‌های آینده نیز حضور داشته باشند.

دبیر اجرایی کارگاه - مسابقه قوام الدین شیرازی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این رویداد این است که تمرین معماری باشد، ادامه داد: هرچه در این رویداد پیش رفتیم به همدلی مطلوبی نیز رسیده‌ایم و در عین حال جشنواره قوام الدین می‌تواند ثابت کند که شهر به همه تعلق دارد.

در این کارگاه مسابقه معماران استان‌های مختلف در شیراز طی یک مسابقه اقدام به ساخت طرح‌های خود می‌کنند و آثار ساخته شده به استان کرمانشاه منتقل و نصب می‌شود.

کارگاه مسابقه مذکور در پنجمین دوره خود به موضوع فضای بازی بعد از زلزله کرمانشاه تعلق دارد.

کد خبر 4597130

منبع: مهر

کلیدواژه: معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین

بر اساس دستورالعمل اعلامی آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعداد‌های درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان (داخل و خارج از کشور) قرار می‌گیرد. 

ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ تا روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • کاروانسرای شاه عباسی کرج یادگاری از دوره صفوی
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • فلک الافلاک شاهکار معماری لرستان
  • برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر
  • عمارت مشیر دیوان سنندج; یادگاری ناشناخته از قاجار+ فیلم
  • کاخ سلیمانیه ترکیبی از هنر و معماری ادوار گذشته
  • ۲۹‌امین دوره مراسم تجلیل از خامان قرآن کریم برگزار می‌شود