Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@03:55:09 GMT

معامله قرن ترامپ محکوم به شکست است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۹۶۴

معامله قرن ترامپ محکوم به شکست است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «ژرار آرو» سفیر فرانسه در واشنگتن در مصاحبه با مجله آتلانتیک اعلام کرد «معامله قرن» دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا محکوم به شکست است.

این مقام دیپلماتیک فرانسه که به زودی بازنشسته می‌شود، گفت: طرح صلح خاورمیانه طرحی خواهد بود که بسیار به خواسته‌های اسرائیل نزدیک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا این (معامله) محکوم به شکست است؟ باید بگویم ۹۹ درصد این طرح شکست می‌خورد، اما هیچگاه یک درصد باقی مانده را فراموش نکنید.

آرو که ارتباط نزدیکی با جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا دارد، گفت اساس این معامله به صورتی است که در طول مذاکرات طرف قوی‌تر شروط خود را بر طرف ضعیف‌تر تحمیل کند.

سفیر فرانسه در آمریکا گفت: او (کوشنر) فرد باهوشی است، اما شهامت لازم را ندارد. او از تاریخ چیزی نمی‌داند و همچنین طرفدار اسرائیل است او از این نکته غفلت کرده است که اگر به فلسطینیان پیشنهاد تسلیم شدن یا خودکشی را بدهند آن‌ها دومی را انتخاب می‌کنند. شخصی مثل کوشنر این موضوع را نمی‌فهمد.

این مقام فرانسوی با یادآوری رویکرد معامله گرایانه ترامپ گفت او زمانی به امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه گفت که من همه چیز به اسرائیلی‌ها دادم آن‌ها نیز باید به من چیزی بدهند. 

نشریه واشنگتن پست اخیرا در گزارشی نوشت بسته صلح پیشنهادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا معروف به معامله قرن برای حل مناقشه میان اعراب و فلسطینیان، احتمالا ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی را به رسمیت نخواهد شناخت. طرح موسوم به معامله قرن که آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح کرده، به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار شش میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» یعنی کشور‌های دیگر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ فلسطین رژیم صهیونیستی آمریکا فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایدن به پاسخ ایران به اسرائیل

رئیس‌جمهور آمریکا پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا گفت «حملات بی‌سابقه ایران و نایبان آن در یمن، سوریه و عراق علیه تاسیسات نظامی اسرائیل را محکوم می‌کنم».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • ماکرون: با شرکا برای کاهش تنش همکاری می‌کنیم
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • اسرائیل زیر فشار حمله است
  • ترامپ: اسرائیل زیر فشار حمله است
  • واکنش بایدن به پاسخ ایران به اسرائیل
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل
  • ترامپ: شاید به جنگ‌جهانی برسیم
  • طرح ترامپ برای اتمام جنگ اوکراین