Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این کلینیک از روز یکشنبه با حضور داوران المپیکی(۱S ) قاره کهن در سالن کنفرانس هتل چی یو آن شهر "شی آن" چین   به مدت دو روز و با حضور ۴ داور المپیکی کشورمان (محمد ابراهیم امامی، نیما صادقی، محمد مصلایی پور و سعید عباسی) با تدریس ابراهیم چی چی اوغلو از ترکیه و سرنک از اسلوونی برگزار و با انجام آزمون های مقررات داوری به زبان انگلیسی و ویدئو (پخش فیلم) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ابراهیم امامی رئیس کمیته داوران کشورمان در خصوص برگزاری این کلاس دو روزه گفت:  حضور داوران المپیکی قاره آسیا در این کلینیک از سوی اتحادیه جهانی کشتی الزامی اعلام شده بود و مهمترین مرحله گزینش داوران قاره آسیا برای قضاوت مسابقات بزرگسالان جهان در قزاقستان این مسابقات است و در مدت ۶ روز برگزاری مسابقات آسیائی بزرگسالان، قضاوت داوران مورد ارزیابی مدرسین اتحادیه جهانی کشتی قرار می گیرد و پس از مدتی لیست داوران قضاوت کننده در مسابقات بزرگسالان جهان از سوی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین رقابت رقابت های قهرمانی آسیا کشتی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد