Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:22:14 GMT

دژاگه: دفاع از برادر در خون من است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۰۲۱

دژاگه: دفاع از برادر در خون من است

هافبک باتجربه تراکتورسازی درباره حواشی اخیر پیرامون این تیم صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، در روزهایی که تراکتورسازی اسیر حواشی مختلفی شده، نقش بازیکنان باتجربه بیشتر به چشم می آید. نفراتی مثل مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و ... که باید شرایط را بهبود بخشند و به تیم روحیه دهند تا در بازی های پایانی نتایج بهتری کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشکان دژاگه درباره اتفاق‌های رخ داده در بازی با پیکان به روزنامه همشهری گفت: «متأسفانه این اتفاق افتاد و واقعا از این اتفاقی که افتاده ناراحت هستم. هم آقا مسعود، هم من و تمام بچه‌ها ناراحت هستند. واقعا کل تیم به‌خصوص بازیکنان جوان‌تر بعداز بازی شوکه شدند».


ملی‌پوش فوتبال ایران با اشاره به واکنشش به برخورد یک هوادار با مسعود شجاعی افزود: «واقعا خودم هم از کار خودم و واکنشم تعجب کردم. یعنی نفهمیدم چرا اینطور رفتار کردم. البته خب من سعی کردم از آقای شجاعی دفاع کنم. او هم تیمی است؛ در حکم برادرم است. ناراحت می‌شوم می‌بینم کسی می‌خواهد به او حمله کند».


دژاگه که از اتفاقات پایان بازی با پیکان و ورود هواداران به زمین و حمله به بازیکنان شوکه شده بود اضافه کرد: «این چیزها کجای دنیا هست و مشابه آن اتفاق می‌افتد؟ تیم داشت خوب نتیجه می‌گرفت. ما واقعا با جان و دل بازی می‌کنیم. من خودم هرجای دنیا بودم و در هر تیمی بازی کردم با جان و دل بازی کردم. هم آقا مسعود و در کل همه بازیکنانی که در تیم هستند با جان و دل بازی کردند. واقعا متأسفم که این اتفاق افتاد و باور کنید خود من هم وقتی وارد رختکن شدم خیلی ناراحت بودم. ولی خب شاید در خونم است از هم تیمی‌ام دفاع کنم، از برادرم دفاع کنم، اصلا هر کسی باشد و مورد حمله قرار بگیرد از او دفاع کنم».


دژاگه با اشاره به اینکه این رفتارها از او مسبوق به سابقه نبوده تأکید کرد: «برای من هیچ وقت این اتفاق نیفتاده بود. سابقه نداشته که در پایان بازی این مسائل برایم به‌وجود بیاید. نمی‌دانم چرا این طوری شد. خودم هم مانده‌ام و واقعا هم ناراحتم. امیدوارم این 4بازی هم به خیر و خوشی تمام شود تا ببینم آینده چه می‌شود.».

تراکتورسازی تبریز اشکان دژاگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی اینتر به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این حریف قدیمی شکست خورد که باخت تلخی هم برای آنها به حساب می‌آمد.

شاگردان سیمون اینزاگی با کسب سه امتیاز شیرین و حساس این دیدار موفق شدند قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل سری ایتالیا را مسجل کنند که اتفاق بسیار مهم و بزرگی برای آنها بود و رخ دادنش در دربی شهر میلان شیرینی آن را دوچندان کرد.

هر دو تیم شهر میلان در واقع از یک ورزشگاه برای میزبانی مقابل رقیبانشان استفاده می‌کنند اما شب گذشته میلان میزبان این بازی بود و به همین دلیل تعداد هواداران اینتر که در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند بسیار کم و در حدود ۷۵۰۰ نفر بود.

بازیکنان اینتر پس از سوت پایان بازی شروع به جشن گرفتن در زمین کردند و مدیران میلان که از این اتفاق چندان خوشحال نبودند به مقابله با این رفتار برخاستند. در حالی که هواداران اینتر در ورزشگاه سعی در همراهی با بازیکنان در زمین داشتند صدای موسیقی به حدی بلند شد که دیگر هیچ صدایی شنیده نمی‌شد تا ادامه برگزاری این جشن برای اینتر تقریبا غیر ممکن شود.

دیگر خبرها

  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است