Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@06:35:11 GMT

پیست اسکی پاپایی زنجان سفیدپوش شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۱۶۳

پیست اسکی پاپایی زنجان سفیدپوش شد

زنجان - ایرنا - رئیس هیات اسکی استان زنجان گفت: سفید پوش شدن پیست اسکی پاپایی زنجان، امیدها را برای فعالیت و راه اندازی مجدد ورزش اسکی در این منطقه زنده کرد.

رضا اژدری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سفید پوش شدن پیست پاپایی زنجان در این ماه از سال، اتفاقی کم نظیر است که ما اسکی بازان آن را به فال نیک می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بر اساس گزارش های واصله در زمان حاضر قریب 10 سانتیمتر برف در این منطقه از زنجان به زمین نشسته است، اظهار داشت: در صورت تدام بارش ها و رسیدن ارتفاع برف به زمین نشسته در پیست پاپایی به سطح استاندارد، فعالیت اسکی بازان این استان، دوباره آغاز خواهد شد.
اژدری، افزود: اگر برف کافی و موردنیاز به زمین بنشیند و دمای هوا نیز به زیر صفر برسد در این صورت علاقه مندان می توانند در این ماه از سال نیز، اسکی بازی کنند.
وی تصریح کرد: هرچند با بارش برف و سرد شدن هوا، شاید ورزش اسکی در زنجان جان دوباره گیرد اما این وضعیت جوی به حتم برای باغداران، خوشایند نخواهد بود.
اژدری یادآور شد: اسکی بازان زنجان در 9 فروردین ماه امسال، آخرین تفریح زمستانی خود را در این منطقه انجام دادند و در واقع به لحاظ زمانی، رکورد زده شد و در 30 سال اخیر، سفیدپوش ماندن پیست پاپایی زنجان تا فروردین ماه، اتفاقی کم نظیر بود.
اژدری افزود: فعالیت اسکی در پیست پاپایی زنجان از 2 دی ماه 97 آغاز شد و تا 9 فروردین ماه امسال در مجموع قریب 37 هزار و 400 نفر در این مکان ورزشی اسکی کردند.
به گزارش ایرنا، پیست پاپایی زنجان از مناطق دیدنی و زیبای زمستانی زنجان است که همه ساله با بارش نخستین برف، پذیرای خیل عظیم اسکی بازان می شود.
پیست پاپایی، چهارمین پیست قدیمی کشور محسوب می شود و علاقه مندان زیادی را نیز به سوی خود جلب و جذب کرده است.
قدمت ورزش اسکی در زنجان به بیش از 60 سال می رسد و هیات این رشته ورزشی مفرح و شادی بخش زنجان تقریبا از سال 46 شکل گرفته است.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش برف پيست پاپايي اسكي بازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شرایط جوی در مناطق مختلف این استان ناپایدار خواهد شد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و از بعدازظهر با وزش باد همراه است، افزود: تا روز شنبه هفته آینده شرایط جوی استان پایدار و آسمان عمدتا صاف خواهد بود و در این مدت بارشی نیز نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش ناپایداری و ابر و افزایش سرعت وزش باد به ویژه برای ساعات بعدازظهر پیش ‌بینی شده است که احتمال رگبار پراکنده باران و وقوع رعد و برق نیز طی این ۲ روز وجود دارد.

رحمن‌نیا با اشاره به نوسانات دمایی نقاط مختلف استان اظهار کرد: نوسان دماها طی روزهای آینده کم و روند کلی با شیب ملایمی برای پنج روز آینده افزایشی است.

وی دمای هوای فعلی شهر زنجان را یک درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه کاهش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پیست اسکی دربندسر در تعطیلات نوروز
  • مريم طوسى فعلا تا بازي‌هاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • مريم طوسى فعلا تا بازيهاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • سوال مسابقه روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در استان زنجان
  • تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد
  • بارش برف بهاری، تبریز را سفیدپوش کرد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • تصاویر| موزه مردان نمکی، زنجان
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • موزه صنایع دستی زنجان