Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@22:57:06 GMT

ایجاد تمدن نوین اسلامی در «گام دوم» انقلاب

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۱۸۴

ایجاد تمدن نوین اسلامی در «گام دوم» انقلاب

خبرگزاری میزان- برنامه تلویزیونی «گام دوم» با موضوع ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی، دوشنبه ۲ اردیبهشت از شبکه افق پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، برنامه تلویزیونی «گام دوم» شامل بازخوانی فراز‌های مختلف بیانیه رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز دهه پنجم استقرار نظام جمهوری اسلامی و چهل سالگی انقلاب است که با حضور شخصیت‌ها و کارشناسان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، هر هفته شنبه تا دوشنبه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بیانیه از سوی رهبر معظم انقلاب، راهگشای دهه پنجم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و نقشه راه مسئولان و مردم برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی است.

در هجدهمین قسمت، حجت الاسلام میرزابیکی نایینی و فرزاد جهان بین حضور خواهند داشت.

«گام دوم» را می‌توانید ساعت‌های ۱۷:۳۰ و ۲۲:۰۰ دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه از شبکه افق تماشا کنید.

تکرار این برنامه ساعت‌های ۲:۰۰ و ۱۳:۳۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شبکه افق سیما شبکه افق سیما برنامه های شبکه افق سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه هر تهدیدی با پاسخ قاطع روبه‌رو می‌شود گفت: امروز میان نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی خوبی ایجاد شده که قدرت بازدارندگی بی‌بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سرتیپ حمزه بیدادی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در مراسم رژه روز ارتش در محل میدان صبحگاه لشکر ۹۲ زرهی اهواز اظهار کرد: در پیام تاریخی که امام (ره) صادر کردند ایشان تاکید زیادی داشتند که ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد، اگر هر ارتش یا هر سرباز پشتوانه مردمی داشته باشد می‌تواند کارایی ده و بلکه صد سرباز را داشته باشد؛ این موضوع را در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن به وضوح دیدیم.

وی افزود: امروز بین نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است، نمونه این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه پیوند میان نیروهای مسلح و دولتمردان و ملت شریف ایران به رهبری فرمانده معظم کل قوا، ایجاد شده و یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

امیر سرتیپ بیدادی تصریح کرد: امروز ما به کشور و قدرتی تبدیل شده‌ایم که ابرقدرت‌های سابق اذعان می‌کنند که اگر دست ما در دست ایران باشد پیروز خواهیم شد، امیدوارم این اقتدار و افتخار تداوم داشته باشد و شاهد این باشیم که قدم‌های آخر را محکم برداریم، هرچه زودتر به قله اقتدار و افتخار برسیم و جایگاه واقعی خود را در دنیای امروز ترسیم کنیم.

سرتیپ بیدادی تاکید کرد: امروز آمریکا و همه کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که ایران اسلامی کشوری مقتدر است؛ هیچ تعارفی ندارد و هرکجا تهدید شود یا مورد تعرض قرار گیرد، به صورت کوبنده و قاطع پاسخ خواهد داد که این در سایه فرماندهی رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح حاصل شده است.

کد خبر 745432

دیگر خبرها

  • هسته های هنری در استان بوشهر ایجاد می شود
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • علما نقش‌آفرینان کلیدی در تمدن نوین اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان