Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز با سرهنگ پاسدار رفیعی اتانی فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) دیدار کرد.

در این دیدار مقدسی با تجلیل از فداکاری ها و رشادت های رزمندگان لشکر همیشه پیروز سید الشهدا (ع) اظهار داشت: دلاور مردی های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس هیچگاه از یاد و خاطره مردم ایران اسلامی فراموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل صداوسیمای مرکز استان البرز ادامه داد: صدا و سیما استان یک مستند برای شهدای مدافع حرم استان البرز تولید و در شبکه استانی پخش خواهد شد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری گفت :صدا و سیما استان از مجموعه سپاه استان البرز ، لشکر و دانشگاهیان برای ساخت ویژه برنامه ایی استفاده خواهد کرد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تمام برنامه های فرهنگی ، مذهبی و جهادی لشکر را در شبکه استانی پوشش و بازتاب داده خواهد شد.

در ادامه سرهنگ پاسدار رفیعی اتانی هم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه بیان داشت : شهدای مدافع حرم انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کردند و سیلی محکمی بردهان دشمنان اسلام مخصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی زدند .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز طی پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

۲۹ فروردین در تقویم و تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت ایران اسلامی، روزی بزرگ، پرافتخار و همیشه جاودان است چرا که به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیروهای مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

ارتش جمهوری اسلامی کماکان در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری‌ها و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای همه توان خود را در راه حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی به کار می‌بندد و تا پای جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می گویم و از آستان خدای بزرگ در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) توفیق و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی را مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6081226

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است