Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@16:01:36 GMT

برف بهاری ارتفاعات مازندران را سفیدپوش کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۳۵۱

برف بهاری ارتفاعات مازندران را سفیدپوش کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سامانه جدید بارشی که بتدریج طی 2 روز گذشته از سمت غرب وارد مازندران شد ، هم اکنون بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در ارتفاعات استان را به همراه آورد.
بر اساس تصاویر ، فیلم ها و گزارش هواشناسی مازندران ، هم اکنون برف در ارتفاعات غربی و مرکزی استان در حال باریدن است و در منطقه سیاه بیشه از شدت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سامانه جدید بارشی که پیش از این هم هواشناسی در باره تبعات آن هشدار داده بود ، سبب کاهش محسوس دما در برخی مناطق استان طی ساعات گذشته شد به طوری که از صبح امروز، بلده نور ، سیاه بیشه و آلاشت سوادکوه دمای زیر صفر را تجربه کردند.
هواشناسی مازندران اعلام کرد که در حال حاضر بارش برف بهاری ارتفاعات رامسر، تنکابن ، سیاه بیشه ، بلده نور و لاریجان آمل را سفید پوش کرده است.
رئیس توسعه پیش بینی هواشناسی مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به آغاز بارش برف در ارتفاعات غرب و مرکز استان ، این اتفاق در مناطق شرقی مازندران نیز غیر منتظره نخواهد بود .
احمد اسدی افزود : پیش بینی می شود بارش برف و باران تا بامداد روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت در بیشتر مناطق مازندران ادامه داشته باشد و فردا سه شنبه از شدت بیشتری برخوردار است.
وی با اعلام این که فردا سرد ترین و پر باران ترین روز هفته خواهد بود به مردم و مسافران توصیه کرد تا از تردد غیر ضروری از محور های کوهستانی استان خودداری کنند.
در حال حاضر سیاه بیشه با صفر درجه سرد ترین و بندر امیرآباد با 14 درجه گرم ترین نقطه استان هستند.
7335/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بارش باران بارش برف بارش برف و باران مسافران هواشناسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان بارانی می‌شود

محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی  اواسط روز پنجشنبه نهم فرودین لغایت بعد از ظهر جمعه ۱۰ فروردین احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای در ارتفاعات و مناطق شمال و شرق و باتوجه به ماهیت فصل در دیگر مناطق استان احتمال بارش بصورت نقطه‌ای پیش بینی می‌شود.

او افزود: با توجه به این پدیده احتمال لغزندگی جاده ها،    آبگرفتگی محدود معابر،    جاری شدن روان آب، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و   شکستن درختان کهنسال و  خسارت به محصولات  و ماشین آلات کشاورزی وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: توصیه می‌شود احتیاط در تردد، پرهیز از صعود به ارتفاعات، عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و سست، استحکام سازه‌های موقت از جمله تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها و  احتیاط در فعالیت کوهنوردی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ورود موج جدید بارش برف و باران بهاری به اصفهان
  • هواشناسی اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین؛ باران در راه است
  • باران و سرما در راه کرمان
  • هشدار سطح زرد هواشناسی
  • خوزستان بارانی می‌شود
  • بارش برف بهاری، تبریز را سفیدپوش کرد
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • باران وسرما در راه کرمان
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • هوای بهاری در مازندران