Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: افزون بر ۶ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه توسط ستاد معین آذربایجان غربی بازسازی و تحویل مردم داده‌ شد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

محمود بدلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته توسط ستاد معین آذربایجان غربی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، افزود: این ستاد به‌ منظور کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه  در شهرستان دالاهو مستقر بوده و علاوه بر آن شهر کرند غرب، ریجاب و گهواره به انضمام 143 روستا نیز تحت پوشش این ستاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از 10 هزار واحد مسکونی ارزیابی‌شده توسط ستاد معین آذربایجان غربی نزدیک به 6 هزار و 700 واحد مسکونی خسارت‌دیده بودند که از این‌ بین هزار و 700 واحد بازسازی کامل شده‌اند و مابقی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده 98درصد بازسازی‌ شده‌اند.

بدلی بیان کرد: در 5 استان قزوین، اردبیل، کرمان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی نزدیک به 19 هزار و 257  واحد توسط ستاد معین آذربایجان غربی ساخت‌وساز شده و در اختیار زلزله‌زدگان قرار گرفته است.

بانک پاسارگاد امسال هم سررسید چاپ نمی کند/ اختصاص هزینه ها به مناطق زلزله زده و محروم کشور63 هزار خانه زلزله زده کرمانشاه تعمیر شدندلرستان| عطر رضوی در مناطق سیل زده پلدختر پیچید+ تصاویر

وی با اشاره به بارش‌های اخیر در آذربایجان غربی، گفت:  تنها 13 واحد مسکونی در سه روستای قیزقاپان، آق اتاق و گوله گوله شهرستان تکاب و همچنین یک واحد در شهرستان اشنویه و یک واحد در نقده براثر بارندگی‌های اخیر و به دلیل فرسوده بودن واحدهای مسکونی دچار خسارت شده بودند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی درباره روستاهای در معرض خطر آذربایجان غربی گفت: اقداماتی شامل احداث کانال و دیوارهای ساحلی در 193 روستابه‌منظور ایمن‌سازی انجام‌شده و 23 روستا به دلیل پیشگیری از خطرات احتمالی جابه‌جا شده است.

وی با اشاره به کمک‌رسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به مناطق سیل‌زده، افزود: اکیپ ماشین‌آلات آور برداری و لایروبی شامل کمرشکن، لودر و کمپرسی به شهرستان پل‌دختر استان ایلام جهت کمک به مردم سیل‌زده و شتاب بخشیدن به مراحل امداد نجات و بازسازی، ارسال شدند.

انتهای پیام/ ع

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد