Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@20:29:50 GMT

نظارت بر فرم مدارس به سازمان دانش‌آموزی واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۶۶۶

نظارت بر فرم مدارس به سازمان دانش‌آموزی واگذار شد

قایم مقام سازمان دانش‌آموزی از واگذاری مدیریت و نظارت بر امور اجرایی پوشاک مدارس به سازمان دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد روشنی با اشاره به دستور وزیر آموزش ‌و پرورش گفت: نظارت بر امور اجرایی پوشاک مدارس و مدیریت آن به سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی واگذار شد.

در این بخشنامه آمده است:

«به استناد بند چهار برنامه عملیاتی نامه شماره ۶۴۲۵۸ مورخ ۱۶/۰۴/۹۷، با عنوان منشور حمایت از کالای ایرانی با شعار مدرسه فرهنگی ساز در خدمت کالای ایران و با عنایت به بند دو مصوبه هیئت‌امنا سازمان دانش‌آموزی به شماره ۲/۹۵۶۴/س مورخ ۲۰/۱۲/۹۷ و به‌منظور ارتقا کیفیت خدمات لباس فرم دانش‌آموزی، نظارت بر امور اجرایی و مدیریت آن در سطح کشور به سازمان دانش‌آموزی واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان‌ذکر است سازمان فوق دستورالعمل اجرایی مربوط را متعاقباً ابلاغ خواهد کرد».

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانش آموزان فرم مدارس وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر سعید شهند مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با حضور در استانداری آذربایجان غربی با دکتر منصور میرزایی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.   در این دیدار دکتر شهند ضمن گزارش آخرین وضعیت محیط زیست استان با بیان توفیقات حاصله در این امر خطیر به حمایت‌های همه جانبه مقامات و مسئولین ارشد سازمان و استان اشاره کرد و بیان داشت ارتقاء شاخص‌های محیط زیستی استان در قریب به ۳ سال گذشته حاصل تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه روزی محیط بانان و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان و حمایت‌های همه جانبه مقامات و مسئولین ارشد سازمان و استان است و این حمایت‌ها شایسته تقدیر است و مسئولیت سربازان حافظ محیط زیست استان را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند. در خاتمه این جلسه دکتر منصور میرزایی مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری آذربایجان غربی نیز از تلاش‌های جهادی مجموعه حفاظت محیط زیست استان در راستای حفاظت و صیانت از انفال و نعمات خدادادی قدردانی نمود.

دیگر خبرها

  • چرا شهروند واگذار نمی شود
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • نظارت‌های محیط زیست در حوزه مدیریت پسماند هوشمند می‌شود