Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیانیه‌ای صادر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیانیه‌ای صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به این  شرح است:« دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی(ص)؛ حضرت امام خمینی(ره) است.
حضرت امام خمینی(ره) در چنین روزی طی فرمانی تاریخی به طور رسمی تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شورای انقلاب اسلامی اعلام نمودند تا با آرمانی بزرگ، متعالی و با تبعیت از سالار شهیدان کربلا ؛ حضرت اباعبدلله الحسین (علیه السلام)، عزت و افتخار را پیشه خود سازد و در حفاظت از نظامی که به مقابله با جبهه کفر و ظلم و ستم برخاسته ، گام‌های بزرگ و استواری را بردارد.
سپاه پاسداران توانسته با استمداد از عنایات باری تعالی و پشتیبانی مردم انقلابی ایران اسلامی و جریان‌های مقاومت اسلامی، همه توطئه‌ها و تحرکات شیطنت‌آمیز ایادی نظام سلطه جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی در حوزه جنگ سخت و نیمه سخت و در سال‌های اخیر جنگ همه جانبه با محوریت جنگ نرم را رصد و با زمین گیر کردن دشمن و وابستگان داخلی و منطقه‌ای آن، ابتکار عمل را در صحنه نبرد از آن خود کند.
خبر قرار دادن سپاه در ردیف گروه های تروریستی توسط رئیس جمهور ایالات متحده، دلیل متقنی است بر حرکت سپاه در صراط مستقیمی که پیروزی های پی در پی اش در عرصه ی منطقه ای بخصوص در عراق و سوریه و عقب راندن خاکریز دشمن تا مرزهای اسرائیل غاصب، حقد و کینه بی سابقه ای را از دشمن متبلور کرده است.
سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تبعیت از منویات فرماندهی معظم کل قوا، تجربیات ارزشمند حماسه هشت سال دفاع مقدس، وحدت و همدلی نیروهای مسلح توانمند جمهوری اسلامی ایران، با آمادگی کامل به هرگونه تهدید و تجاوز به میهن اسلامی با اتکا به قدرت لایزال الهی و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه پاسخ کوبنده و محکمی خواهد داد.
اینک سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این روز تاریخی را که میراث معنوی حضرت امام خمینی(ره) می باشد، به یکایک رزمندگان عاشورایی، سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت علوی و بسیجیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و بار دیگر با خون سرخ شهدا پیمان می بندد که در دفاع از حریم ولایت و ارزش ها و در در صیانت از دستاورد های انقلاب اسلامی ایران لحظه ای کوتاهی نکرده و همچنین در رکاب نایب امام زمان(عج)، فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در مصاف با استکبار جهانی برای نبردی سرنوشت ساز لحظه شماری می کند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه سپاه پاسداران هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران اسلامی است، گفت: سپاه در این چند دهه توانسته با اقتدار و روحیه شهادت طلبی، تمام معادلات جهانی را تغییر دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور امروز در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و یاد و خاطره سرداران رشید اسلام، با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی اظهار داشت: قدرت نظامی و دفاعی غیر قابل انکار سپاه پاسداران، تمامی معادلات جهانی را برهم زده است و دشمنان نظام اسلامی باید این واقعیت را بپذیرند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: قوام هر کشوری به نیروهای مسلح آن کشور است و رفع تهدیدات داخلی و خارجی نیز نیازمند اقتدار پایداری بوده که باید روز به روز تقویت شود.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم پهلوی در کل منطقه در خلأ قدرت قرار گرفته بودیم که این خلأ ناشی از رژیم دست نشانده استکبار جهانی بود؛ آمریکا برای مبارزه با شوروی تلاش می کرد تقابل سردی را ایجاد کند چون یکی از ستون های اصلی آمریکا در منطقه همان رژیم پهلوی بود که سقوط کرده بود.

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: یکی از موضوعاتی که امام خمینی(ره) با نگاه دوراندیش و مدبرانه خود مورد نظر قرار داد، دفاع از ارتش بود، زیرا در آن دوران، گروهک‌های منافق و کمونیسم شعار انحلال ارتش را سر می دادند و به همین دلیل امام خمینی(ره) در 29 فروردین ماه اعلام کردند که ارتش باید بماند.

وی تصریح کرد: در کنار ارتش جمهوری اسلامی برای ایجاد یک قدرت درونی، تشکیل سپاه پاسداران به صورت رسمی از سوی رهبر کبیر انقلاب اعلام شد و مسئولیت‌های سپاه علاوه بر حفاظت از شخصیت های سیاسی و درجه یک کشور، گسترش پیدا کرد تا همپای ارتش در تهدیدات درونی و بیرونی نیز با دشمنان مقابله کند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور یادآور شد: سپاه پاسداران هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران اسلامی است و در این چند دهه توانسته با اقتدار و روحیه شهادت طلبی، تمام معادلات جهانی را تغییر دهد.

وی اظهار کرد: تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی در سالهای متوالی توسط سپاه پاسداران خنثی شد اما قدرت های آن دوران جهان نیز بیکار نماندند و برای آسیب زدن به این اقتدار ایران اسلامی دست به کار شدند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در ابتدای انقلاب آمریکا، فرانسه و انگلیس به عنوان قدرت بزرگ جهان که دیگر از رژیم پهلوی ناامید شده بودند، جمهوری اسلامی را بزرگترین تهدید منطقه می دانستند و توطئه‌های خود را با حمایت از گروه های تروریستی خود در داخل کشور، آغاز کردند.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از پاسداران انقلاب اسلامی در راه دفاع از آرمان های انقلاب و نظام و مبارزه با این گروه های تروریستی و منافق به شهادت رسیدند اما این روحیه شهادت طلبی و ولایتمداری روز به روز قوی‌تر شد تا در نهایت اکنون نیروهای مسلح ایران اسلامی و به خصوص سپاه پاسداران به یکی از قدرت های بزرگ منطقه و جهان تبدیل شده اند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور به حضور پررنگ سپاه پاسداران برای خدمت به مردم و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: خدمت به زائران راهیان نور در یادمان های شهدا ، دفاع از حرم اهل بیت(ع)، مبارزه با کرونا، خدمت به زائران اربعین حسینی، خدمت رسانی به مناطق محروم در قالب گروه های جهادی، تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان، تهیه و توزیع بسته معیشتی، درمان رایگان بیماران در مناطق محروم و بسیاری از موارد دیگر تنها بخشی از خدمت رسانی سپاه پاسداران به مردم شریف ایران اسلامی و خوزستان است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و اقتدار سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح سالهاست که خود را آماده نبردهای بزرگ کرده و با دسترسی به تجهیزات مدرن و پیشرفته و موشک های برد بالا و نقطه‌زن، هواپیمای بدون سرنشین و انواع تجهیزات نظامی و دفاعی به بالاترین سطح قدرت دفاعی رسیده است.

فرمانده سپاه خوزستان خاطر نشان کرد: در عملیات وعده صادق سپاه پاسداران نه تنها با رژیم صهیونیستی بلکه با تمامی کشورهای عضو ناتو درگیر شد چرا که همگی این کشورها با لایه های پدافندی برای دفاع از رژیم صهیونیستی دست به کار شدند.

وی افزود: ناتو تعدادی هواپیمای اف 35 را بر فراز آسمان به پرواز درآورده بود و با وجود پدافند ضد موشکی پاتریوت برای مهار موشک های سپاه باز هم تعدادی موشک به صورت دقیق به اهداف پیش بینی شده اصابت کرد و به دشمنان نشان داد که اگر خدشه ای به منافع ایران اسلامی وارد شود، دیگر هیچ نقطه ای از جهان برای آنها امن نیست. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه