Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:06:13 GMT

قضات نمونه گلستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۷۸۴

قضات نمونه گلستان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا مزیدی بعدازظهر دوشنبه در همایش تجلیل از قضات نمونه استان گلستان اظهارکرد: امروز از ۱۵۴ قاضی نمونه محاکم استان گلستان تقدیر شدند و نسبت به سال‌های قبل تعداد این افراد بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سال ۹۵ کمتر از ۳۰ درصد قضات که شامل ۷۰ نفر بودند، تجلیل شدند، افزود: نحوه انتخاب قضات برتر با توجه به صدور آرای باکیفیت، رفتار مناسب با مردم، توانایی علمی و ابتکار عمل در صدور آرا و غیره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزیدی گفت: این قضات از سوی بازرسی دادسرای قضات کشور انتخاب و سپس در استان هم مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر صدور آراء با کیفیت در محاکم قضایی استان با رشد قابل ملاحظه‌ای همراه بوه است و حتی قضات گلستانی در زمینه صدور احکام جایگزین حبس هم عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

مزیدی بیان کرد: هدف از ارزشیابی قضات و انتخاب افراد برتر در این زمینه، رسیدن به آراء با کیفیت و جلب رضایت مردم است.

کد خبر 4597182

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان قضات دادگاه دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن