Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاهیان و نیکوکاران می توانند با حمایت بیشتر نیازهای مردم را در حوزه بهداشت و درمان رفع کنند‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد رضا دارابی،رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد  صبح امروز در مراسم افتتاح بخشهای جدید بیمارستان تخصصی جراحی عروق علوی اظهار کرد: هم اکنون چند بیمارستان تک تخصصی دیگر زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت می کنند که از آن جمله می توان به بیمارستانهای زنان ام البنین(س)، چشم خاتم الانبیاء(ص) و اعصاب و روان ابن سینا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیماران نیازمند به جراحی عروق از استانهای خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان و سیستان و بلوچستان در بیمارستان علوی پذیرش می شوند که این موضوع مسئولیت همکاران ما در بیمارستان علوی را برای ارائه خدمات به شکل مطلوب، سنگین تر می کند.

دارابی با اشاره به حمایت های خیران در افتتاح بخشهای جدید بیمارستان علوی گفت: دانشگاهیان با علم خود و خیران و نیکوکاران با حمایت بیشتر و ثروت خود می توانند نیازهای مردم را در حوزه بهداشت و درمان برطرف کنند‌.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان شد: بیمارستان تک تخصصی جراحی عروق علوی که شمال و شرق کشور را پوشش می دهد از ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار است.

بخشهای جدید بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی شامل بخشهای آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، مراقبتهای ویژه دو و تختهای ممتاز امروز طی مراسمی در مشهد افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل

این افراد امروز دچار مسمومیت شده و طی تماسی با مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اردبیل منتقل شدند.

این افراد دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در روستای سلطان آباد اردبیل ساکن بودند که پس از حضور عوامل امدادی، توسط سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از محل حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین گزارش داد که ۶ نفر دچار مسمومیت در این حادثه، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

بنا به این گزارش، این حادثه تاکنون فوتی نداشته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی